Afgelopen woensdag is geconstateerd dat ons kindje 2 weken achterloopt in groei op alle gemeten punten. Nu kan het niet zo zijn dat ik later ben uitgerekend, want heb maar een keer sex gehad tijdens die periode. Ben al 7 dagen terug gezet in tijd aan het begin van de zwangerschap, wat volgens mij ook niet kan kloppen. In het zkh gaan ze de groei iig in de gaten houden met groei echo's. Verder kreeg ik geen advies mee naar huis wat eraan te doen. Waaraan kan het liggen dat ons kindje niet goed meegroeit en wat kan ik daaraan doen? Tijdens mijn vorige zwangerschap zat ons kindje bij elke echo aan de bovenste groeilijnen. Hij is geboren met 37,5 wkn en woog 3485 gram.
hoi, het moment van innesteling kan wel verschillen hoor ook al weet je het moment van conceptie, dus het is niet raar dat je in het begin al bent teruggezet. Als je kindje nu 2 weken achterloopt is dat wel een reden om de groei in de gaten te houden. Meestal is er geen directe oorzaak te vinden. Als er echt iets afwijkend was dat ze zagen op de echo, hadden ze je dat wel gezegd. Groei-echo's lijken me een prima keuze in dit geval. Mirjam