Hoi meiden, Ik heb even een nieuw topic geopend want had even een vraagje en had deze bij mijn oude topic neergezet maar kreeg daar geen reactie meer op. Ik heb vorige keer een cyclus gehad van 42 dagen. Daarvoor 1 van 43 dagen. Op het moment zit ik op 50 dagen! Ik begrijp er niks van! Ik heb toen ik 2 dagen overtijd was een testje gedaan van cb digi maar: niet zwanger. Ik zit nu de hele tijd te piekeren, zal ik nu gewoon nog later ongi worden, sla ik een maand over, of ben ik misschien toch zwanger? Ik ben nu bijna 9 maanden gestopt met de pil maar kunnen dit misschien toch nog tekenen zijn van ontpillen? Ik heb wel heel vaak het gevoel dat ik ongi moet worden, dan ren ik naar de toilet, maar dan toch niks. Ik begrijp er niks van! Ik ben er maar niet teveel mee bezig maar het zet me toch aan het denken. IK heb even mijn dagboek na gelezen van toen ik ongeveer 13 was, daarin heb ik toen beschreven wanneer ik ongi was enzo. En daar staat wel in dat ik 1 keer een ongi heb overgeslagen, maar verder was ik volgens mij toch best regelmatig. Ik weet dat jullie geen artsen zijn maar heeft iemand misschien een idee of hetzelfde meegemaakt? Liefs Farfan
hoi hoi ja ik maak hetzelfde steeds mee....je word er niet goed van....zo lang overtijd ofterwel een cyclus overslaan.....jammer, maar jah voor ons komt ook vast wel eens de tijd dat we kunnen zeggen...jippppie we zijn zwanger! groetjes bianca
Zie mijn cycli. Het kan zo maar ineens langer worden en zich daarna ook zo weer herstellen. Heel bijzonder (vervelend) zo'n vrouwenlichaam...
Bij mij is het ook nog steeds drama, ik ben nu 2 jaar gestopt met de pil en mijn cyclus is dus ook nog steeds een puinhoop. Ik zit nu weer op 85 dagen, een nieuw persoonlijk record. Normaal moet je blij zijn met een PR maar ik dus niet Ik heb de laatste dagen wel wat buikpijn en normaal voel ik diezelfde pijn op de dag dat ik ongi wordt, maar nu nog steeds geen te bekennen...
Het lijkt er inderdaad op dat je een cyclus aan het overslaan bent. Kan me voorstellen dat het echt vervelend is.....want je weet nu nooit precies wanneer je je eisprong hebt