Blijven jullie langer liggen na gemeenschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Citroentje93, 29 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Of is dat een gekke theorie haha.. ik vraag me af of dat wel zin heeft om 10 min tot een kwartier te blijven liggen met je benen omhoog...Ik heb het de eerste 2 maanden gedaan niet zwanger dus ik doe het niet meer gelijk na de seks sta ik op en gaan we douchen maar soms heb ik dan het gevoel dat er echt veel uit loopt...

2. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    #2 nizzie86, 29 jun 2017
    Laatst bewerkt: 29 jun 2017
    Ik doe het wel altijd, maar meer omdat we dan nog even lachen en kletsen. De keer dat ik zwanger raakte was van een vlugger-dan-vluggertje en zat ik letterlijk twee minuten na de zaadlozing van mijn vriend al op de fiets onderweg naar vrienden om oud en nieuw te vieren. Dus ja. Het hóéft niet, denk ik.

Jildouu en Citroentje93 vinden dit leuk.
  3. Mika90

Mika90 Actief lid

1 feb 2016
    124
    48
    28
    Vrouw
    Ik probeer het ook wel te doen, baat het niet dan schaad het niet zegmaar..
    Eigenlijk lag ik nooit met mn benen omhoog, gewoon even blijven liggen..
    Deze maand voor het eerst met de benen in de lucht, wat elke keer weer tot gelach bij mijn vriend leidt.
    Maar ik heb er alles voorover ;)

Doobie en Citroentje93 vinden dit leuk.
  4. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Nee, ga meestal serieus direct erna naar de wc!

Citroentje93 vindt dit leuk.
  5. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    haha ja dat had ik ook.. na de seks legde hij er zelf een kussen onder en duwde hij mijn benen de lucht in en dan hoor je hem ook lachend weglopen om te gaan douchen haha maar nu doe ik dat niet meer.. want ik wil ook zo snel mogelijk douchen en dan pas weer lekker op bed liggen en ''nagenieten''

6. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wij vielen altijd na de seks direct in slaap en dan pas de volgende ochtend douchen. Het heeft gewerkt hier.

7. Citroentje93

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Oh echt? Hoe dan :O ? Loopt alles er dan niet uit tijdens het omdraaien/hoesten/niezen. Ik voel me dan echt vies en moet echt opstaan haha en de man... na potje seks gewoon weer onderbroek aan en slapen ? Uit nieuwsgierigheid x

8. Pitahaya

Nou ja, ik ben wat dat betreft net een vent na de seks, haha. Val meteen als een blok in slaap. Doe vaak nog wel even mijn slipje aan. En dan in de nacht moet ik vaak naar de wc en dan loopt er wat uit. Voel soms ook wat in mijn slip lopen maar voel mij dan niet vies hoor.

Doobie vindt dit leuk.
  9. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Ik doe het wel.. even wat langer blijven liggen. Gewoon voor de zekerheid. Maar voor het slapen moet ik sowieso echt wel plassen. Heb ook begrepen dat het verstandig is om na seks wel te plassen ivm kans op blaasontsteking. Geen idee of dat klopt, maar kan me er wel wat bij voorstellen. Helemaal als je er gevoelig voor bent.

10. Pitahaya

Ja, ik heb dat niet. Ben er helemaal niet gevoelig voor. En vind het ook een beetje een raar verhaal dat je van sperma een blaasontsteking kan krijgen...

juutje89 vindt dit leuk.
  11. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Niet zozeer van sperma zelf, maar tijdens gemeenschap komen er hoe je het went of keert altijd wel bacterien vlakbij de plasbuis. Maargoed, moet ieder voor zich weten, alleen heb dit altijd begrepen.

12. Mika90

Mika90 Actief lid

1 feb 2016
    124
    48
    28
    Vrouw
    Ik heb dat hoor, als ik niet ga plassen na de seks heb ik de garantie op een blaasontsteking na een paar dagen.
    Val soms ook weleens in slaap en merk dit altijd gelijk...
    Is indd van de bacterien die dan bij de urinebuis komen door seks, wanneer je plast, plas je dit weer schoon zegmaar..

13. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik ga ofwel meteen slapen of rond de eisprong blijf ik even liggen met mijn benen omhoog.

Ik doe wel altijd een maandverband in, want enkel onderbroek dan voel ik mij nat en vettig :D
    De ochtend erop douche ik me

Citroentje93 vindt dit leuk.
  14. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.130
    113
    Raar verhaal? Zou het even opzoeken voor je zoiets neerzet :rolleyes: Als ik niet ga plassen na de seks, krijg ik gegarandeerd een blaasontsteking. Inderdaad door bacteriën. Niks raars aan. Ken genoeg vrouwen die dat hebben.

15. Pitahaya

Ja, nou, dat wist ik dus niet en dus vind ik het een raar verhaal. En ik heb dat nooit dus had ook geen interesse om het op zoeken. Jemig zeg.

16. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Hahaha same here :p

heb ook nog nooit sinds onze relatie een blaasontsteking gehad! In mijn hele leven 1 keer gehad en dat kwam door mijn te lage weerstand toen.

Wij wassen onszelf ook gewoon met water na het plassen/poepen. Gewoon een gewoonte uit onze cultuur wat we mee hebben gekregen. Waarschijnlijk hebben we daarom ook minder last van bacteriën down under :rolleyes:

visje27 en Pitahaya vinden dit leuk.
  17. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Ja ik blijf altijd liggen.

Wat vinden jullie van de geur van sperma na de daad eigenlijk?

18. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Haha met de benen omhoog is inderdaad een gek gezicht na gemeenschap. Wat je kunt doen is een kussen onder je billen zetten, dan zit dat ook wat hoger dan hoef je je benen niet hoog in de lucht te houden.

Bovendien denk ik dat je hoe dan ook zwanger kan worden, als het al van voorvocht kan.....

19. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Ik heb altijd het idee dat onze hele slaapkamer er naar ruikt, echt zo'n seks geur, hahah. Niet bepaald fris dus.:D

20. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Ik vind het niet zo'n seksgeur maar meer een weeïge geur, weet niet hoe ik het omschrijven moet. Niet lekker in ieder geval. Maar het valt me meer op rond mijn eisprong , als het dan bij mij ook anders is.?

Deel Deze Pagina