Clear blue +

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Tania, Jul 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Hoe zijn jullie ervaringen met de clear blue + testen? Ik heb er net eentje gedaan, 1 dag voor nod (banner klopt niet). En ik heb het idee dat ik een heel vaag lijntje zie. Hebben deze testen indrooglijntjes/voorgedrukte lijntjes?
    Ik ga er eigenlijk niet vanuit dat ik zwanger ben, maar ben nou wel nieuwsgierig.

2. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik heb een hekel aan die pluslijntjes testen haha :p Ze zijn zo onduidelijk!

Doe daarom gewoon de simpele testen :D

Maar heb je geen foto?

Liefs,
    Kim

3. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Foto krijg ik niet voor mekaar. Ik heb ook liever de kruitvat testen maar deze had ik toevallig nog liggen en ik kreeg ineens de drang om een test te doen ;)

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik had 1 dag voor mijn NOD met de clearblue toch een mooie plus :)
    Dus..ik duim voor je

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    op de dag van me NOD had ik een mooie kruis. Daarvoor een heel vaag streepje. Kijk maar eens in me album.
    Ik heb ook wel een vals posi getest met een CB+ test

6. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    En staat er een duidelijk plusje :D Oeee ben benieuwd naar de KV test, of ga je daar niet mee testen???

Liefs

7. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Nou ik ben benieuwd, als ik het zo lees kan het het nog alle kanten op. Ik wacht morgen nog even af en als ik dan niet ongesteld word, haal ik zaterdag een nieuw testje!

8. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Heel spannend! Laat je het even weten :D EN haal je dan wel de KV 2 voor 5 euries ;)

Liefs

9. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ja ik heb (omdat ik het moeilijk kon geloven) nog wel tig testen uitgevoerd daarna. En die van KV deden het ook supergoed! Check mijn album maar!

10. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Nou geen streepje te zien op de kruitvat tets. Toch weer een langere cyclus dan denk ik. Nu maar weer wachten tot ik ongesteld word. :(

11. lady1978

lady1978 Lid

Jun 14, 2009
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi,

ik heb gisteren ook met deze test negatief getest... voel me ook niet ongi worden.... ik heb begrepen dat deze test wel wat later de hormonen "vinden" dan andere testen. dus als ik volgende week nog niet ongi ben, probeer ik het nog een keer...

sterkte!

12. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik zou voor de cb digitaal gaan die is pas echt duidelijk !!
    met indicator dan weet je ook meteen hoe lang je al zwanger bent en geen gedoe met plusjes of vage lijntjes :D

13. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    ik heb met de clearbleu plus test ook wel is vals positief getest en dan was ik helemaal niet zwanger maar toen deed ik de kv test en die bleef wit en als je echt zwanger bent dan geeft de kv test dat duidelijk aan ieder geval bij mij

14. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Ik heb op mijn NOD positief getest met CB + maar ook tegelijk een digi gedaan, daar stond zwanger en CB + was ook wel duidelijk positief maar wel licht nog en daarom adviseer ik je toch om een digi te halen ook goedkoper, 3 voor 20 euro en geen gedoe ben ik nou zwanger of niet, dus ook digi kan vrij vroeg positief testen.

Hoop het zo voor je!

o trouwens met KV heb ik wel eens vals positief getest, ingedroogd lijntje.

Share This Page