Hallo ben niet zo druk bezig met kids, ze zijn zeker welkom Ik ben onlangs gestopt met medicatie en was vanaf vorig jaar september tot vorige maand altijd netjes op tijd ongi de 19e vd maand vanaf september tot vorige maand met medicatie werd t elke maaand 1 dag eerder nu deze keer was ik 2 dagen te laat had verw8 11 augustus want ervoor was 12e en werd 14e (heb wel geklust) niet tijdens de vruchtbare dagen net erna nu was ik het 3 dgn heel weinig, en lich weinig last van kramp ect was 1 dag weg en dag erna bruine afscheiding en thats it normaal gewoon 7dgn en redelijk heftig Moet ik dit zien als menstruatie of toch zwanger mischien volgens de kalender vruchtbare periodes ect is t moeilijk uit te halen de cyclus duur maar die geeeft aan dat de komende 4 dgn meest vruchtbaar zijn dus.......vandaar aangezien de dagen steeds korter werden is t moeilijk in te schatten de vruchtbare dagen Meer mensen dit herkende probleem? Bedankt
Ik was pas ook maar 1 dag ongesteld, volgens de verloskundige op dit forum was dat niets om me zorgen over te maken. Wat voor medicatie gebruik je? Misschien een idee om ovulatietesten te gaan gebruiken? Ik vind het erg handig!