1e iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Davalee, 9 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hoi allemaal,

Ik ga op een heel andere tour en ga na 3 ivf behandelingen de mmm in met een 1e iui. Dit gaat pas in augustus plaats vinden dat duurt nog wel even maar het gaat een andere kant op dan ik had verwacht.

Liefs Davalee

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    wens je heel veel succes meid
    hopelijk gaat het jullie met behulp van iui wel lukken ;)

3. bipi

bipi Lid

28 aug 2006
    84
    0
    0
    Hoi Davalee

er is nog een ander topic over de eerste iui, misschien is dat nog een idee om mee te lezen.
    Wens je veel succes.
    Bipi

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik wil je bij deze heel veel suc6 wensen. In welk ziekenhuis heb je de IVF behandelingen gekregen? Ik kom ook uit de buurt van Hoofddorp namelijk en ben nieuwsgierig naar welk z'huis je dan wordt gestuurd.

gr vruchtje

5. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo,

Wat bijzonder, dat je na je ivf-pogingen op iui overstapt. Waarom is dat?

Heel veel succes in ieder geval!

6. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hoi Vruchtje,

Ik zat eerst in Leiderdorp bij de kinderwens kliniek en dat beviel heel goed maar ik ga nu naar een kliniek in Leeuwarden, en die man vond iui eerst een beter idee om mee te beginnen omdat hij vindt dat dat ook heel goed bij ons past en niet begreep waarom we daar eerst niet mee begonnen waren in Leiderdorp. In welke kliniek ben jij?

Groetjes Davalee

7. Davalee

Davalee Actief lid

24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Hoi Srb,

Ik ben een paar weken geleden naar Leeuwarden gegaan naar het Barahus. Deze arts vond het een beter plan om te beginnen met iui omdat hij geen directe reden heeft om met ivf weer te starten. Het is namelijk allemaal ok met ons beiden. Ik vind dit zelf wel erg prettig want ik zag erg op tegen een eerst volgende ivf. Iui is natuurlijk ook intensief maar hopelijk iets minder dan de ivf, punctie laatste keer ivf was erg vervelend en dan ben ik geen pieper. Na de punctie was het ok maar toen ik thuis kwam verging ik van de pijn. Gelukkig nu eerst iui.
    Ik ga eens kijken bij het andere iui draadje.
    Groetjes

8. Niet meer actief

Davalee, heel veel suc6 met je eerste IUI! :thumup:

Wij hebben vorig jaar 3 IVF behandelingen achter de rug, dat leek toen de beste oplossing. Wij zijn nu ook bij een andere gyn en beginnen na een herteloperatie nu aan onze eerste ronde clomid.

Deel Deze Pagina