Misschien een beetje raar, maar ik ben al sinds sept van de pil af. In oktober een echte ongesteldheid gehad na 46 dagen en daarna niks meer. Nu hebben me man en ik laatst liggen droogsexen om het maar even netjes te zeggen haha. Wel beide naakt, ik ben met mijn deel over zijn deel gereden (wat klinkt dit allemaal ) nu vraag ik me af of je daar uberhaupt ook zwanger van kan raken? Ik had namelijk wel het gevoel dat ik zo 2 weken geleden misschien iets minder nog me ei had. Ik had iniedergeval last van slijm 2 a 3 dagen. In die 2 a 3 dagen hebben wij dus ook droog sex gehad.....We zijn nu wel 14 dagen verder volgens mij en ik ben nog niet ongesteld. Nu weet ik dus niet 100procent zeker of het me ei was. Maar ik begin me nu toch af te vragen of ik zwanger kan zijn? Ik dacht namelijk altijd (misschien naief) dat het op deze manier niet kan. Maar ik heb nog helemaal geen teken van ongi, en het valt me sinds gister ook op dat me borsten gevoelig zijn terwijl ik daar nooit last van heb.... Wie kan mij wat wijzer maken??
Geen idee, kun je voorvocht met je handen binnen gebracht hebben evt? Heb je al getest voor de zekerheid? Is het dan wel welkom, aangezien je het droog doet?
Nee niet aan de handen maar ik ben wel over zijn ding heen gereden met mijn gevalletje. Snap je? O ja het is zeker welkom, ik wacht liever alleen nog even omdat ik graag wil afvallen omdat ik nu top zwaar ben voor mijn doen. Maar als het zo is dan is het zeker welkom hoor! Dan word het maar afvallen na de zwangerschap!
Ik zou gewoon even testen. Ik denk dat de kans niet zo groot is hoor. Wij hebben 4 maanden voor het zingen de kerk uit gedaan en toen was het ook niet raak, en dan kwam hij er dus zelfs in.
Ik denk zelf dat de kans klein is hoor! Maar goed,van voorvocht kun je ook zwanger raken,maar eerder door bv: "voor het zingen de kerk uit gaan" Hahaha. Van het wrijven met je je gevalletje over zijn dingetje lijkt me sterk! Heerlijk gesproken troelala21 hahaha
alles is mogelijk maar de kans dat je van dit zwanger raakt acht ik persoonlijk zeer klein...je vorige cyclus was ook al lang 46 dagen dus waarschijnlijk is deze ook langer... Wil je echt zekerheid dan een kruidvat zwangerschapstest halen kosten 5 euro en je hebt direct een antwoord... Succes!
whaha ja ik wist even niet hoe ik het netjes kon neer zetten maar goed jullie snappen me wel haha.... Het lijkt mij ook sterk maar goed zeg nooit nooit. De eerste was er ook voor dat ik het door had! De andere 2 hebben we echt bewust voor geklust haha......
maar 46 en 112 is wel al een heel verschil. Kan dat zoveel verschil? ik weet wel dat me borsten echt zeer doen, en ik me nu heb vergrepen aan een zak m&m's
Heb je een test gedaan? Dat zegt veel meer dan onze speculaties. En als jij daar zwanger van kan worden...WAUW ! De dingen die je noemt horen heel goed bij het ontpillen..daar horen ook van die belache vreemde verlopen van je cyclus bij.