Hey meiden. Ik probeer net als jullie ook zwanger te worden. Ik gebruik hormonen om een eisprong te krijgen. Vanaf dag 10 tot dag 20 moeten wij verplicht klussen. Het probleem is dat ik en mijn partner daarna er helemaal niks meer om geven om te vrijen. Hebben meer dames hier last van? Xx
Bij ons is het gelukkig niet verplicht, maar ik zou er dan ook helemaal geen zin meer in hebben. Ik kan heel goed snappen dat jullie de andere dagen helemaal geen zin meer hebben! Zou je niet kunnen zeggen om de dag, of bijvoorbeeld 4 dagen 1 dag pauze en nog 5 dagen? Knap hoor dat jullie het volhouden, zijn jullie allang verplicht aan het klussen?
Wij zitten nu ook ruim een jaar in de mmm en zijn al ruim 2,5 jaar bezig... Je moet het gewoon leuk en romantisch maken...voor bepaalde onderzoeken waren wij verplicht om na gemeenschap weer naar het zh te komen etc. Je moet de lol er van in blijven zien...wij sturen elkaar vaak vieze smsjes of we maken er 's ochtends al een opmerking over of we kijken heel soms wel eens een filmpje maar kaarsjes en romantiek, masage, badderen etc. doet het ook goed. We proberen er beide iets van te maken En wat we wel hebben geleerd is dat je niet iedere maand dwangmatig moet gaan liggen vrijen...dan skippen we maar een maandje.... Ik begrijp dat het lastig is hoor voor ons is het ook niet altijd even makkelijk maar je weet waar je het voor doet... Sterkte en succes Liefs
Geen ervaring, maar ik kan het me heel goed voorstellen dat je gaan zin meer hebt na zo'n verplichte wip. Ik vind het heel knap dat jullie het al zolang volhouden! Misschien inderdaad een goede tip van bob1981: gewoon om proberen te lachen, elkaar vieze smsjes sturen, of juist lieve briefjes voor elkaar neerleggen. Wij hebben ook een spel (ben ff de naam kwijt) waar vragen en opdrachtjes bij horen. Ook erg leuk om te doen en zo ben je eens op een andere manier met intimiteit en sex bezig. Succes en ik hoop dat het snel geen 'verplichting' meer is!
Nou, na onze klusronde heb ik ook even geen zin meer hoor. Ook al hebben we het leuk gemaakt. Zeker omdat ik er pijnlijke en jeukende lippen van heb overgehouden.... Nu gaat het weer een beetje gelukkig.