Dag allemaal, Weer een spannende ronde. De vorige keer was het helaas niet raak. Ik heb op 5febr mijn eisprong gehad (ik voel deze altijd erg duidelijk). We hebben 2, 4 en 5 febr geklust. Sinds vanmorgen krampen in mijn onderbuik (zeurderige menstruatiepijn), ook heb ik last van pijnlijke tepels en dit word gedurende de dag erger. Volgens de planning moet ik dinsdag ongesteld worden... Ik durf niet vroeg tijdig te testen, ik heb al teveel testen verspild haha En daarbij.. Ik heb overgewicht... Ook daar zijn de meningen over verdeeld qua vruchtbaarheid. Wederom spannend. Meer dames in dezelfde situatie?
Vorige ronde bij ons helaas niet raak, normaal voel ik me ei ook maar deze maand niet hoop dat het geen slecht nieuws is zelf heb ik ook vrij veel symotonen zoals moe veel plassen soort ongie krampen van de week paar dagen harde ontlasting en veel windjes laten misselijk gisteren een vele steek bij me schaamstreek en werd er gelijk misselijk van en soms hoofdpijn en snel geirriteert wat ik normaal niet ben zelf heb ik ook overgewicht hoop dat dat niet in de wg gaat zitten en hoop eindelijk is een keer dat me lichaam me niet voor de gek houdt zoals de vorige keren. Moet wel zeggen datw deze maand niet veel en niet bewust geklust hebben dus denk zelf een beetje dat het weer niet raak zou zijn vanwegen het klussen maar goed daar komen we zaterdag achter want dan is het mijn dag
Spannend!! Ik word er wel een beetje gek van... Dan denk je deze keer is het raak... En dan word je weer ongesteld... Nou ik hoop het voor je dat het raak is!!!
Ken dat gevoel helemaaal heb wel alvast een test gehaald maar twijfel nog of ik hem morgen vroeg zou doen of niet haha worden spannende dagen voor ons
Ik heb zojuist een digitale test besteld... Met 3 testen. Duidelijker kan het dan niet zijn. Ik weet ook nog niet wanneer ik ga testen... Zaterdag of zondag. Moet vanaf maandag weer werken (heb nu vakantie) en wie weet het weekend een feestje haha We houden elkaar op de hoogte hè? Ook van de nodige kwaaltjes de komende dagen
Hoihoi, ja ik moet ook nog precies een week wachten voor mn nod. Het is moeilijk om te wachten het liefst wil je gelijk testen ofzo. Heb ook al verschillende klachten maar sommige heb ik ook altijd voor mn menstruatie. Met mn man afgesproken om pas te testen na mn nod. Hij besteld ze dus ik zal wel moeten wachten. Een negatieve test is alleen maar teleurstellend, ik word er altijd een beetje sago van. sterkte!
Jij ook veel suc6 met wachten heb vandaag alleen wat lichten buikkrampjes en nog harde ontlasting:xvoor de rest niks meer dus denk dat ik gewoon ongesteld word ben wel super moe maar dat heeft een reden me zoontje van 2jaar is gisteren laat in de avond heel ziek geworden steeds spugen dus ik sliep pas rond half 3 snachts en 9uur alweer wakker dus niet zo gek dat ik super moe ben heb iedergeval veel afleiding vandaag waardoor ik er niet veel aan denk nog 2dagjes wachten
Hoi hoi dames, Hier ronde 12.. Aankomend weekend m'n ei als t goed is.. Spot al paar dagen vruchtbaar ( rekbaar) slijm.. Maar ook hier overgewicht. Ik mag in maart terug komen bij m'n huisarts.. Hij gaat me dan doorsturen.. Ben zo bang dat m'n overgewicht de boosdoener is! Dames allemaal succes!!!
Hey meiden Hier ei tussen 5 en 7 feb gehad Als me LF weer 10 dagen is zal ik van het weekend ongi moeten worden maar hoop het natuurlijk niet Ik heb normaal wel wat klachten voor NOD echter nu nergens last van Zal hard voor jullie duimen en voor mezelf natuurlijk
Allemaal hopen op een positieve test. Buikkrampen zijn redelijk afgenomen... Wel last van maagzuur, maar of dat iets mag betekenen... De testen worden morgen bezorgd... Ik denk zaterdag maar testen. Succes allen!!!
De testen zijn binnen. Mijn onderbuik en darmen zijn onrustig. Mijn tepels zijn nu continu erg gevoelig. Kijken of ik het volhou om te wachten met testen tot zondag...
Dames we hebben hier het nod forum voor, graag jullie even aansluiten bij de datum waar jullie bij horen. Deze sluit ik voor het overzicht.