Wel of niet zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marliies, 5 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliies

Marliies Nieuw lid

5 jul 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden ,

Ik weet het eingelijk niet meer wat ik moet denken. Ik ben ook een beetje bang omdat ik het allemaal niet meer snap weet niet of jullie mij kunnen helpen.

Het is dat ik denk dat ik zwanger ben. Ik voel het zo omdat ik rare dingen in mijn buik voel. Op zich kan ik het zelf niet voelen want als ik mijn buik druk dan is het als of er niks in zit maar ik voel van wel.
    Ten eerste ben ik niet misselijk ik spuug niet enzo maar ik voel steekjes in mijn buik. Mijn buik die trekt aan een kant. Mijn buik die lijkt aan een kant groter dan de ander .
    Heb vandaag een zwangerschapstest gedaan maar was negatief dus dan weet ik het niet meer.
    Kan iemand mij een mening geven wat ze denken ?

2. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Ben je overtijd?? Als je nega test heb denk ik dat je niet zwanger ben maar eerder last heb van je darmen. Wil je ook graag zwanger worden?? Anders denk ik dat t daarmee ook te maken heeft. Ik heb 7 maanden lang vanalles gevoelt en gezien terwijl ik helaas nog niet zwanger was. Succes meid:)

3. Marliies

Marliies Nieuw lid

5 jul 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben over tijd. Het is al 1 maand en 1 week dat ik nog steeds geen menstruatie heb gekregen.
    Het maakt je onzeker als vrouw zijnde.
    Kijk, ik heb al een dochter en met haar was het totaal anders. Ik had ook geen last van niks maar wist wel dat ze in mijn buik zat.
    Nu heb ik wel wat aardig buik en het is best hard.

Ik weet het eingelijk niet meer .

4. MamvanL

MamvanL Lid

4 jul 2014
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien een zwangerschapstest doen?

5. Kaatje1983

13 jul 2014
    32
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik spreek uit ervaring dat als de kinderwens groot is je van alles voelt...je eigen lichaam kan je goed voor de gek houden...ik hoop dat het anders uitpakt voor jou..

6. Jo02

Jo02 Lid

12 jul 2014
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Bij de ha bloed prikken, dan weet je het zeker

7. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    @Marliies : ik ben het met doedie1991 eens. Wij proberen meer dan een jaar zwanger te raken wat tot heden niet is gelukt! Ik dacht ook vaak dat het raak was maar helaas! Nu loop ik bij de fertiliteitskliniek en is eruit gekomen dat de kans op zwangerschap op dit moment echt minimaal is.. ik heb namelijk endometriose (vocht bij mijn (rechter)eileider). Dit wordt volgende maand weggehaal doormiddel van een kijkoperatie! Als goed is moet het dan beter gaan en heb ik zowiezo 80% meer kans om zwanger te raken!
    Maar op je onderwerp trg te komen hihi.. ik heb deze maand niet op mijn eisprong gelet en ik moet de 14e of 15e ongi worden..normaal heb ik de 13e al krampen en tot nu toe niks! En ik heb mijn buik strak staan,onderrugpijn en iets last van misselijkheid..

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb je regelmatige cyclussen?

Hie lang duurden je laatste drie cyclussen?

Of ben je onlangs gestopt met de pil?

Je had een negatieve zwangerschapstest. In verreweg de meeste gevallen betekent dat niet zwanger.

Je zou nog eens kunnen testen.

En anders een bloedtest kunnen vragen aan je huisarts of een pretecho laten maken via een verloskundige als je desondanks toch zwanger denkt te zijn.

Deel Deze Pagina