Ik heb jullie advies nodig. Is er een mogelijkheid om je cyclus te verkorten en hoe kan je dat doen? Ik zat namelijk na het stoppen met de pil op een cyclus van 31 dagen. Afgelopen zondag moest ik ongesteld worden en dat kwam niet. Toen dacht ik: zou ik al zwanger zijn? Helaas werd ik afgelopen woensdag alsnog ongesteld na een paar dagen overtijd en is mijn cyclus nu 34 dagen. Ik wil niet dat mijn cyclus steeds langer gaat duren en vroeg me af of er iets is om het te verkorten? Ik lees graag jullie reacties!
Ehhh ... nee! is een natuurlijk proces en het lijkt me niet verstandig om dat onnatuurlijk te gaan veranderen met allerlei middeltjes. En 3 dagen later vind ik niet extreem hoor. Ik had ook wel eens uitschieters naar boven (en naar beneden) van een paar dagen. Volkomen normaal dus. Cycli houden zich gewoon niet aan een agenda.
Volgens mij zijn er wel middeltjes die je er voor kunt gebruiken hoor. Weet zo niet hoe ze heten maar volgens mij heb ik al wel succesverhalen hier voorbij zien komen . Echter, zoals Strijkkraal ook zegt, zo gek lang is je cyclus niet, en hopelijk was dit slechts een uitschieter. Misschien eerst nog even een ronde aanzien?