Misschien een domme vraag, maar ik weet dat ik deze maand 2 eitjes heb/ had. Waren ze beide grooter dan 18mm. Maar wat gebeurt er nou als bijvoorbeeld 1 eitje bevrucht wordt en de andere niet. Wat gebeurt er dan met het andere eitje? Heb namelijk al sinds zaterdag avond heel licht bloed verlies rood bruinige kleur. Ongeveer 7 dagen na de eisprong. Verder nergens last van
Dat andere eitje wordt opgenomen door je lichaam zoals dat elke maand gebeurd als er geen bevruchting/innesteling plaatsvind
Heel grappig dat ik deze topic vandaag tegen kom. Ik zat namelijk gisteren presies het zelfde te denken. 😂 En succes hopelijk mag je deze ronde zwanger zijn.
Menstruatiebloed bestaat uit afgebroken baarmoederslijmvlies, niet uit het afgestorven eitje ! Het eitje wordt opgelost door het lichaam. Mocht er 1 van de 2 gesprongen eitjes bevrucht raken en de ander niet, dan verlies je dus geen menstruatiebloed.
Heb vandaag contact gehad met de gynaecoloog. En die vermoed dat het van een eventuele innesteling kan komen. Aangezien ik nergens last van heb en nu minimaal bloed verlies zou zeggen kan het niet eens bloed noemen zo weinig
Het kan een innesteling zijn, maar ook een naderende menstruatie. Er is nog niet zoveel van te zeggen, helaas. Succes!
Dit dus. Hier bij mijn dochter een terugplaatsing van 2 embryo's gehad, en op dag 13 na de punctie /eisprong kreeg ik oud bloedverlies. Dit heeft een aantal weken aangehouden. Een embryo heeft het niet gered en de ander is mijn dochter! Spannend ts, zou inderdaad een innesteling kunnen zijn geweest. Kwestie van afwachten.
Zegt niks hoor, ik heb wekenlang bloed verloren. Er zijn ook vrouwen die nadat ze zwanger zijn toch nog een (paar) keer menstrueren, vaak veel minder dan voorheen, maar toch...
Eigenlijk best vreemd dat de gyn dat zo zegt... Maar ik hoop voor je dat het raak is natuurlijk! Misschien wel een tweeling!
Tweeling zou leuk zijn komt in beide kanten van de familie voor. Ga zaterdag een test doen. Heb zou ik mijn nod hebben