Oh wat spannend! Heb je test thuis dan? Ik had gister ineens veranderd slijm. Misschien nu pas mijn ei. Zooo vervelend dat je het nog niet weet.
Ja ik had al testen in huis gehaald die van de kruitvat 2 voor 5 euro want een vriendin vertelde dat ze deze niet altijd op voorraad hebben ik had vorige week ook 1 dag n paar keer wat donkerder slijm maja nu nog steeds niet ongesteld en wel gerommel in m'n onderbuik enzo vind het zo dom om te testen terwijl ik niet echt denk dat ik zwanger ben ofzo, en verder ben ik ook nog maar een groentje als ik dat hier zo lees wat mensen allemaal weten van je cyclus eisprong temperatuur etc zo ver ben ik nog lang niet ik weet dat ik gestopt ben met de pil maar verder snap ik nog niet echt hoe het werkt ja dat ik nu aan het wachten was op mijn eerste natuurlijke mestruatie maar pff wat duurt dat lang heb wel n app op mijn telefoon waar je alles kunt invullen en dan je meest vruchtbare dag(en) krijgt maja ook daar heb ik nu nog weinig aan als ik niet weet wat mijn natuurlijke cyclus is
Ja precies! Dat heb ik ook. Heb in het verleden wel twee mk gehad maar dat is alweer acht jaar terug! Dus alles is weer helemaal nieuw. En misschien reageerd je lijf wel ander nu. Zeker met dat doorzichtige slijm gister en nu weer wit... Maar wel veel steken in mijn onderbuik. Maar heel anders dan ongi kramp. Vanochtend wel getest maar gewoon wit. Had ik ook verwacht hoor. Anders was het wel een heel korte cyclus. Misschien wel mijn ei gehad gister en geklust. Of nu mijn ei vanwege die krampen.Zo frustrerend dat je geen zicht op je cyclus hebt nog!
Wat vervelend zeg van die mk, Hopelijk heb je deze keer meer geluk, Ik heb net ook maar even getest wit maar dat verwachte ik al nou dan kan ik dat in ieder geval uitsluiten nu maar proberen geduld op te brengen tot ik ongesteld word en meer duidelijkheid ga krijgen over mijn cyclus ik kan nu wel iedere keer gaan klussen maar dat heeft weinig zin of in ieder geval niet om zwanger te worden
Mk is wel "verwerkt". Was toen ook ongepland. Toch jammer van je test. En gewoon blijven oefenen. Wel hopen dat je menstruatie snel komt. Kun je misschien volgende maand meer zeggen.
Zo herkenbaar! Het liefst wil je natuurlijk bij die kleine groep horen bij het meteen raak is. We houden vol!
Natuurlijk houden we vol!! En n beetje fantaseren is alleen maar leuk maar had gewoon niet verwacht dat het allemaal ineens zo snel ging in mijn hoofd maar aan de andere kant kun je overal maar over na gedacht hebben voor t zo ver is
Hoi ikkeook, benieuwd of er al wat is "gebeurd". Zijn weer drie dagen verder. Hier steeds meer pijn in mijn onderrug. Was van de week met een collega op pad. Tjonge wat stonk die koffie! En later ook dat wat we hadden opgehaald! Ging haast over mijn nek. Maar ja, dat is jezelf gekmaken! Kan ook bij het ontpillen horen...
Hoi! @ikkeook: ik zit in een soort gelijke situatie als jij. Ben op 23 december gestopt met de pil, 28 december was mijn onttrekkingsbloeding. Ik zit inmiddels op dag 32 van mijn cyclus. Ik doe het eerste half jaar nog niet aan temperaturen, ovulatietesten etc. dus ik heb geen idee of ik uberhaupt een eisprong heb gehad. Tot nu toe heb ik nog helemaal geen voortekenen van een eventuele menstruatie. Ik ga nog niet testen of ik zwanger ben, ik weet mijn NOD niet eens en ik voel me zeker niet zwanger Lastig om te wachten he? Wil zo graag gewoon ongesteld worden nu! Ps volgens mijn banner zouden wij pas 1 maart voor een beebje gaan, maar we hebben afgelopen maand wel onveilige seks gehad
Hey MiMully Hier nu dag 39 en nog steeds geen tekenen van ongesteldheid Maar kan ook niet zeggen dat ik verder ergens last van heb buiten gerommel in m'n onderbuik. Heb wel een test gedaan zondag maar die was negatief ja lijkt me ook niet dat ik zwanger ben maar weet ook niet wanneer m'n eisprong is heb anderhalve week gelden wel bruin slijm gehad dus dat zou kunnen maar als die ei bevrucht is dan heb ik de test te vroeg gedaan naja lastig allemaal dat ontpillen ik wacht t nog maar even af Op hoeveel dagen zit jij nu?
En nog nieuws? Ik zit inmiddels op dag 39 maar nog steeds geen ongesteldheid of tekenen dat ik dat ga worden pff ik vind het echt lastig dat wachten ik wil wel graag duidelijkheid ik bedoel besef heel goed dat het wel even zal duren voor ik zwanger ben dat vind ik ook niet zo erg maar zou wel willen weten hoe het nu zit met mijn cyclus en of ik nu mijn eisprong heb gehad weet ik niet heb wel bruin slijm gehad naja ik wacht t nog maar even af
Ik snap je helemaal. Natuurlijk verwacht ik niet direct zwanger te zijn, maar het zou toch fijn zijn als je cyclus weer snel op orde is. Ik heb rond dag 19/20 wel wat meer slijmverlies gehad, maar of dat mijn eisprong was??? Ik duim dat je of snel ongesteld wordt of dat je toch zwanger bent!
Ja zo bedoel ik het nu ook weer niet maar ik had er wel rekening mee gehouden dat het ontpillen even gong duren ben nu juist meer in spanning wanneer ik ongesteld zal worden of ja zwanger te zijn maar dat gevoel heb ik ook niet maja kan ten slotte ook niet weten hoe t voelt want dat zou de eerste keer zijn
Oh, ik zit nog niet in die fase die jullie hebben. Maandag zit ik op dag 28. Dan zou ik dus kunnen testen. Volgens mij heb ik ook duidelijk cervixslijm gezien. Als ik daar vanuit ga dan moet ik nog een week langer wachten. Dus ook nog in afwachting. Ook op een ongi. En als je stopt, dan weet je idd wel dat het vast niet meteen raak is, maar stiekum hoop je het toch.
Ja tuurlijk hoop ik dat t niet heel lang duurt voor ik zwanger ben maar op de feiten gebaseerd en na 15 jaar pilgebruik kun je er wel bijna zeker van uit gaan dat t even duurt
Ja inderdaad. Hier ook al 16 jaar ongeveer. En dan helpt het niet mee dat zowel mijn moeder als mijn zus alle keren meteen zwanger waren. Dan hoop je toch dat het genetisch bepaald is en dat ik in de loop van de komende twee weken positief test. Maar ja, we kunnen niet meer doen dan afwachten... En duimen.
Ook hier een 'lotgenoot', ik ben 28 november gestopt met de pil, 1 december een onttrekingsbloeding gehad, 1 januari uit mezelf en zit nu nog steeds te wachten op de volgende.....
Hoi allemaal! Leuk om te weten dat jullie ook allemaal in dezelfde fase zitten als mij. Ik heb eerst al jullie berichtjes gelezen. Hoe gaat het nu?? Ik ben op 18 dec mijn laatste pil ingenomen, op 21 dec bloeding gehad. Mijn eerste cyclus duurde 26 dagen en ik zit nu in mijn 2e cyclus. Dag 24 geloof ik. Wie van jullie houd het tempen/slijm bij? Ikzelf wel, ik zit ook op een cursus NFP (natuurlijke familie planning). Daar leren ze mij hoe je dmv tempen/slijm wanneer je vruchtbaar bent en wanneer niet. Mijn man en ik willen pas vanaf de zomer serieus voor een kindje gaan... Wel zo fijn dat ik nu eerst kan ontpillen!