Hallo allemaal Ik ben in december gestopt met de pil, 23 dec had ik mijn laatste kunstmatige ongesteldheid, Nu zat ik 03-02-2012 op dag 43 van mijn cyclus Dag 44 kreeg ik bruine afscheiding maar zo weinig dat een inlegkruisje voldoende was Tot op vandaag dag 46 (06-02-2012) Wil mijn ongesteldheid niet doorzetten en blijft het bij alleen wat bruine afscheiding maar geen helder rood bloed Moet ik dit dan toch tellen als begin van mijn nieuwe cyclus? Heeft iemand hier ervaring mee na het stoppen van de pil (marvelon) ? Tot op vandaag alleen maar bruin bloed nog geen helder rood bloed gezien kan iemand mij helpen?
Volgens internet telt de 1e cyclusdag wanneer je helderrood bloedverlies hebt... Lastig hoor! Je hoopt natuurlijk gewoon 'normaal' ongesteld te kunnen worden. Ik heb er geen ervaring mee, dus kan je ook weinig vertellen helaas. Maar ik hoop wel dat je snel echt goed ongesteld wordt en dat je niet lang meer in onzekerheid hoeft te zitten
Hoi, Ik heb even een vraagje. Ik heb 3 januari m'n laatste pil geslikt, werd 7 januari 'ongesteld' en daarna niet meer begonnen. Wij willen voor een tweede kindje gaan en we hadden zo iets,''we zien wel hoe het gaat''. Als ik 28 dagen aanhoudt had ik maandag 4 februari ongesteld moeten worden. Nu snap ik dat ik aan het ontpillen ben en de cyclus nog veel langer kan duren. Dinsdag 29 januari verloor ik 1 malig en minimaal bruine/roze afscheiding. (Misschien een verlaat ei en dan 11 febr pas m'n nod?) Ik heb donderdag 7 februari negatief getest. Verder ook geen klachten dat menstruatie er aan zit te komen. Bij mijn vorige zwangerschap, toen we gingen proberen was m'n cyclus eigenlijk goed regelmatig met 1x een uitschieter 28-27-27-39-29-28. Toen slikte ik 10 jaar de pil. Nu 2 jaar de pil geslikt en 5 dagen over tijd. Ach, nog niet lang, want lees dat heel veel vrouwen maanden niet ongesteld worden. Maar mijn vraag is of iemand het herkent?
Ik zie dat deze topic nog actief is wat leuk..Gelukkig een goede maand achter de rug. Netjes ongesteld geworden na 28 dagen. Sinds 31 dec gestopt. Ben al blij dat mijn lichaam de draad gelijk heeft opgepakt even kijken of dat deze maand ook nog zo is.. Ook totaal geen last meer van ontpillen. Ik had hoofdpijn rugpijn, buikpijn, chago zijn, eten als een gek..Na 2 weken nergens last meer van gelukkig en ook in dezelfde tijd gestopt met roken..
hoihoi ik heb eind sept/begin okt mijn laatste pil geslikt.... hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie een regelmatige cyclus hadden? cyclusvan mij tot nu toe : 31 // 43 // 33 // 41 // ??? heel erg onregelmatig dus...
Ik heb nog geen idee. Van eerste echte ongi na het stoppen met de pil. 34 dagen. Is volgens mij wel ongeveer zoals ik 13 jaar geleden had voor ik met de pil begon. Ik wist het vanochtend ook echt zeker. Ondanks al een ruime week vreselijk pijn in mijn onderrug. Vanochtend was echt anders. Ik hoop dat mijn cyclus wat regelamtiger is als die van jou, missds.
@Stacy; fijn he?! Ik had dat ook...oke dan geen 28 dagen maar 31..ook prima. Is toch altijd ff afwachten of dat je lichaam het zelf gelijk weer 'snapt' zegmaar.. ff spannend hoe t deze maand gaat lopen. We will see! Ik ben wel echt goed ziek geweest van t stoppen met de pil...echt een volle maand k*t gevoeld . Maar nu voel ik me top, veel fitter, opgewekter, mn libido is zwaaar verbeterd en mn humeur idem ...niet verkeerd toch?!
oh wat een leuk topic!! ik ben 19-01 gestopt met de pil en wij zijn wel meteen aan het klussen gegaan als ik een cyclus zou hebben van 28 dagen zou ik zaterdag ongi moeten worden. maar ik heb geen flauw idee natuurlijk. omdat ik de 19e pas gestopt ben. ben heel benieuwd
Ja zeker fijn..Ik zou het toch wel een beetje benauwd krijgen als het erg lang zou duren. Merkte wel dat ik de eerste maand er echt teveel mee bezig was hoor je let op elk wissewasje..Nu ben ik heel rustig en laat alles gewoon gebeuren ga ook niet alle dagen uitrekenen. Dat is voor mij persoonlijk veel beter..Ik was ook super moe viel overal in slaap, maar nu niet meer alles is weer goed gelukkig..We zitten bijna op dezelfde stop datum in 31 jij 28..