Rare menstruatie na verwijderen mirena

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Rosalyn, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    #1 Rosalyn, 11 feb 2013
    Laatst bewerkt: 11 feb 2013
    Hey dames,

Mijn verhaal even kort. 28december 2011 mijn spiraal laten plaatsen na een vmk van 5 weken. Toen net begonnen met mijn opleiding waarschijnlijk was mijn pil te licht. Van december tot mei niet ongesteld geworden. In mei 2 dagen bloed verlies, volgende menstruatie kwam eind augustus weer opzetten. En wilde maar niet stoppen meerdere keren met erge buikpijnen bij de gyneacoloog geweest. Inwendige echo, uitstrijkje en weefsel afname alles zag er goed uit. Op advies de pil erbij gaan slikken en nog steeds bleef de ongesteldheid aanhouden. Op 18 december 2012 is mijn spiraal verwijderd dmv een hysteroscopie. Twee dagen hevig gebloed, op advies van mijn vorige topic 18 december als dag 1 van de cyclus genomen. Nu ben ik afgelopen 8 februari ongesteld geworden, na 52 dagen dus. Besloten te gaan tempen, 08-02: 36,9 / 09-02: 37,1 / 10-02: 37,9 / 11-02: 36,9.

Mijn menstruatie was naar mijn idee zoals ik hem kan herinneren voor mijn spiraal. Toch voel ik me heel anders, ik ben veel misselijk, maar ook telkens erg duizelig, erg emotioneel, en heel opvliegbaar. En dat opvliegbare is toch wel iets waar ik me aan stoor. Want ben normaal de rust zelfe.

Mijn vraag nu, hoe hebben jullie je eerste menstruatie na het verwijderen van de mirena ervaren?

Deel Deze Pagina