hoi iedereen , is weer een jaar en half geleden dat ik me hier nog eens heb aangemeld , maar vermits ik en mijn man besloten hebben om voor een 2de kindje te gaan vond ik het leuk om nog eens te komen kijken naar jullie verhalen. en meteen ook mijn verhaal hier even neer te pennen. 15 januarie heb ik een miskraam gehad en heb toen ook een curretage moeten ondergaan en sindsdien heb ik heel vaak mijn maandstonden(soms om de 14 dagen, soms zelfs nog korter). ze duren dan wel maar een dag of 4. hindert dit 'het zwanger kunnen worden?' of maak ik evenveel kans als andere? Ik maak me toch een beetje zorgen want we zijn echt wel klaar voor een 2de hopelijk vele reacties, Groetjes
ik weet het niet zeker, maar het lijkt me wel een hele korte cyclus? misschien eens checken bij de da... hoe was het bij je vorige poging om zwanger te raken? liefs
Hier de ervaringsdeskundige De lengte van je menstruatie is niet zo heel erg belangrijk, maar de lengte van je cyclus wel. Een cyclus van 14 dagen is helaas echt te kort om zwanger mee te kunnen raken. Ik zit zelf in het medische circuit om zwanger te raken. Omdat ik ook erg korte cyclussen heb (tussen de 19 en 24 dagen) heb ik aan de bel getrokken en nu blijkt dat dat maar goed is ook: die maffe cyclussen van mij is een gevolg van onderliggende problemen van eigroei en luteale fase (fase tussen eisprong en NOD, de tijd dus om te gaan nestelen)... Ik wil je echt niet bang maken, maar als ik jou was zou ik ff een verwijzing van je HA eisen als je graag zwanger wilt worden en laat je ff nakijken... Succes meid!! Wie weet is het bij jou wel heel eenvoudig te verhelpen!!
dank u voor de snelle reacties , ik was vrij snel zwanger bij mijn eerste , had eerst een miskraam en de week erna was ik alweer zwanger dus.. ja ik denk dat ik volgende week eens naar mijn gyn ga. hij dacht eerst mischien aan verklevingen.. pff ben eens benieuwd