Lieve meiden, Is het normaal dat je op de 9e dag na je eisprong een tempdaling kan hebben van 37.1 naar 35.6 graden. Ik schrok van het verschil. Ik weet heel goed dat als de innesteling/bevruchting niet gellukt is je temp daalt , maar in 1 klap zoveel? is dat wel gezond ? liefs irisje
Als het goed is daalt je temp pas rond de tijd dat je ongesteld moet worden, want dan gaat je progesteron omlaag. Dus 9 dagen na de eisprong lijkt me wel erg snel. Mijn temp gaat 'altijd' omlaag de dag nadat ik ongesteld ben geworden. (Heb pas 1 cyclus met eisprong gehad). Maar er kunnen zoveel andere oorzaken zijn dat je temperatuur ineens zo laag is, hoef je je echt geen zorgen over te maken. groetjes, Snoopy
hoi snoopy bedankt voor je reactie. gisteren dacht ik nog dit gaat goed elke dag werd mijn temp een graadje hoger ongeveer en vanochtend ineens dit. dus het zal wel 'game over' zijn deze ronde. liefs irisje
kan ook innestelingsdip zijn.. als het gaat innestelen kan je temp ineens inzakken aangezien 9 dagen wel kort is! liefs nina
Is je thermometer niet kapot? Dat kan natuurlijk ook een oorzaak zijn van de tempdaling. Anders eluit ik me aan bij bovenstaande antwoorden.
Ik vind een temp dip op cd 9 inderdaad wel erg vroeg om ongi te worden, maar het kan natuurlijk ook door de MK komen dat je cyclus wat van slag is en dat je duivels wel komen....
hoi meiden het kan allemaal wat jullie zeggen. Ik denk inderdaad weleens dat mijn thermometer niet spoort maar ik had de hele dag zo laag. en door de miskraam kan natuurlijk ook. ontzettend bedankt meiden. groetjes irisje