Ik ben nu al twee dagen onwijs misselijk. Vanmorgen werd het iets beter maar nu komt het weer helemaal opzetten. Gisteren positieve ovu test gehad. Zijn er meer meiden zo misselijk voor de eisprong? Of heeft het er niets mee te maken. Ik ben nl nooit misselijk. en, wat kan je ertegen doen?
dit heb ik idd ook af en toe. ervoor en erna tot dat ik ongi word.. heb zelf nog niks gevonden om er tegen te doen. komt zo opzetten en zo weer weg. heel vaag en zeker hoe je lichaam je voor het zootje houd
Hoi, ik heb dit ook vaak zo rond me eisprong en dan weer vlak voor me ongesteldheid bij mij doet het me dus niet aan een zwangerschap denken. Maar ik moet zeggen dat ik nu ook misselijk ben, heefd misschien ook wel met het weer te maken ofzo. Crackers helpen met niks erop om de boel in je maag een beetje te kalmeren. Liefs
Ik heb dat ook een paar keer gehad en zelfs aan de ha gevraagd. Die zei dat het gewoon griepjes waren en dat het toeval was... Nu ik lees dat er meer zijn die het hebben ben ik misschien toch niet gek! Ik had het ook tussen ei en ongi in... elke keer werd ik daarna gewoon ongesteld. De maand van mijn mk had ik overigens geen klachten voor mijn ongi! Sterkte met de misselijkheid!