Ervaring pil/bv

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door schmidt, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik slik nu voor de 3de maand de pil (strip is bijna leeg). Ik heb in zeg de 3de week van de eerste strip gemenstrueerd, alhoewel het meer oud bloed was, daarna is er niks meer gekomen. Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn. Het is natuurlijk een ander soort pil met maar 1 hormoon soort. Hebben meer van jullie zo'n bloeding gehad?

2. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik heb ook de minipil geslikt, begonnen 6 weken na de bevalling. Na ca. Half jaar eerste (heel lichte) bloeding gehad. Was na een dag ook over. Na ruim 7 maanden de eerste echte menstruatie gehad (inclusief migraine aanval). Toen was ik echter al wel aan het afbouwen. Ben met bijna 8 maanden volledig gestopt en toen ben ik overgestapt op de mycrogynon (reguliere pil dus) en heb ik uiteraard weer de reguliere menstruatie.

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben ik gelukkig niet de enige. Ik geef dan wel al wat langer bv, maar jij hebt dus ook tijdens de eerste strip bloedverlies gehad. Bij mij hiel het ongeveer een week aan en omdat het daarna uitbleef heeft mij dit een beetje onzeker gemaakt ;). Wilde daarom weten of het vaker voorkomt.

Deel Deze Pagina