Cyclus tracker apps

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Trassi, 17 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar goede apps die mijn cyclus nauwkeurig kan tracken voor een kinderwens in de toekomst.
    Wie heeft een goede om aan te raden?

2. Bluetique

Bluetique Actief lid

26 dec 2023
    211
    257
    63
    Vrouw
    Hi! Ik gebruik zelf de betaalde versie van Clue. Je hebt hierbij namelijk 3 modi: period tracker, trying to conceive en pregnant. De app is dus wel in het Engels. Fijne van Clue vind ik dat je ook heel goed je symptomen bij kan houden. Ook voorspelt de app wanneer je vruchtbare dagen zijn op basis van je cycli.

3. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    België
    Hier fertility friend en flo...flo had ik al jaren en nu voor de temp en ovutesten ook fertility friend en die vind ik.echt een aanrader!

4. Cupmix93

Cupmix93 Bekend lid

4 okt 2023
    569
    470
    63
    Toen we nog geen actieve kinderwens hadden gebruikte ik Flo, puur voor het bijhouden van mij cyclus.

nu eigenlijk overgestapt naar pre mom omdat je daar zowel ovulatietesten kan scannen en je temperatuur in 1 grafiek zit. Ook wel veel opties qua symptomen om bij te houden.

5. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik gebruik al jaren Maya, ook om mijn cyclus en bijbehorend (pest)humeur bij te houden. Heeft altijd gedaan wat het moest doen.

6. SaarAmir

SaarAmir Actief lid

2 okt 2023
    136
    63
    28
    Vrouw
    Accountant
    Den Haag
    Ik gebruikte eerst mijn kalender maar ben nu overgestapt naar Flo.
    Voor ovulatietesten gebruik ik Premom

7. Levice

Levice Bekend lid

29 dec 2023
    541
    539
    93
    Vrouw
    Woonbegeleider psychiatrie
    Ik heb zelf een Fitbit horloge en die app heeft ook een cyclus tracker. Hoe langer je hem invult hoe accurater de voorspelling van de app. Daar kan je ook invullen wanneer je ovuleert en hij berekent zo ook je vruchtbare dagen.

Deel Deze Pagina