Sorry dames, ik moet even mijn frustratie kwijt. In maart heb ik een mk + curretage gehad. Ik ben compleet regelmatig na 24 dagen weer ongesteld geworden. Vandaag zou dan ook onze klusdag moeten zijn. Vanochtend was ml er al vroeg uit en stond onder de douche. Bleek hij daar al even "stoom afgeblazen" te hebben. Hij is het hele weekend in het buitenland dus ook geen herkansing vanavond of de komende dagen. Ik baal hier zo ontzettend van, beleef ook direct weer een gevoel van verlies. Mijn kans op een derde zwangerschap deze maand al verkeken omdat hij "er even niet bij stil stond". Ik begrijp wel dat hij geen rammelende eierstokken heeft en er niet continu bij stilstaat, maar voel me nu zo klote. Nog een maand lijkt echt een eeuwigheid
Ik begrijp dat je dat vervelend vind, maar ach...Het kan toch alsnog? Je hebt immers maar één zaadje nodig voor een kindje ... Dus, hop, hop, naar de slaapkamer
Ik begrijp je frustratie Dyson!! en wat vervelend dat je ml nou precies op dit moment de lading niet heft bewaard =X Misschien goed om samen er even bij stil te staan en dat hij begrijpt hoe belangrijk het is dat jullie rond jouw eiersprong om de dag klussen. Een kindje maak je namelijk altijd samen Maar weet je, het is na een mk ook goed om je lichaam en geest een maandje te tijd te geven om te herstellen. En achteraf gezien, wat is een maand nou? Gewoon lekker aan de wijntjes en nieuwe ronde nieuwe kansen! Knuf meis en sterkte nog.
Alsnog vanavond even gezellig maken? Snap je wel hoor, je wil het liefst zo snel mogelijk weer zwanger zijn.
Ik heb ook een maand geleden een mk gehad. Vanochtend vertelde een vriendin dat ze zwanger is. Best irritant. Maarja, afwachten maar.... Ik weet zelf niet hoe mijn cyclus is maar wij hebben wel vaak seks. Mannen zijn er denk sowieso minder mee bezig.
Hij was niet meer in staat direct nog een keer te klussen en ik ben aan het werk (okay, niet zo heel hard aan het werk, maar toch). Pas maandag of dinsdag zien we elkaar weer. Hij stelde zelf direct voor om vanaf nu grote rode kruizen in zijn agenda te gaan zetten zodat hij er ook wat meer mee bezig kan zijn. Achteraf vind ik die maand waarschijnlijk niet zo erg. Ik wil gewoon erg graag een klein leeftijdsverschil tussen onze kindjes en was in de zevende hemel toen het verschil maar 12 maanden zou zijn. Het verschil loopt iedere maand verder op en daar zit ik echt mee. Maar helaas zit er niks anders op, gelijk maar ovu-testen besteld, wil volgende eisprong echt zeker niet missen...