Hoi Mensen, Ik ben Lysette en mijn vriend en ik zijn nog niet bezig met kinderen maar doen het niet veilig (voor het zingen de kerk uit) Nu is het in de in februari 2x voorgekomen dat het een beetje fout ging... Sinds 25 februari ben ik misselijk, het begon met heel af en toe tot aan dagen die heel erg zijn. Ik heb een vergrote eetlust, reageer anders op dingen, slaap soms heel slecht en ben mede daardoor moe maar ook als ik wel goed geslapen heb ben ik behoorlijk moe. Sind een paar dagen heb ik ook vaker last van opvliegers, maagzuur, vaker plassen en buikpijn onderin mijn buik en soms in mijn zij, het is vergelijkbaar met menstruatiepijnen maar dan veel lichter. Nu heb ik wel mijn menstruatie gehad ook al was deze 6 dagen te laat maar wel iets anders dan anders. Het was helderder rood en had weinig tot haast geen stolsels... Het blijft in mijn hoofd spoken dat ik zwanger ben (waar we heel blij mee zijn als het zo is hoor). Maar de urine testen die ik doe zijn continu negatief. Het vervelende is alleen dat alle verschijnselen / klachten ervoor zorgen dat ik op mijn werk niet volledig gefocust kan zijn. Zijn er mensen die dit herkennen... Ik word er onwijs gek van, van de onduidelijkheid en het feit dat mijn huisarts niet naar mij wilt luisteren om een eventuele zwangerschap te bevestigen of uit te sluiten. Groetjes Lysette
Wanneer is je laatste ongesteldheid geweest? Het zou best kunnen dat je zwanger bent geweest maar deze niet doorgezet heeft en dat je toch nog ongesteld werd.. Vorige maand was ik 5 dagen te laat en had veel pijn en meer bloed als normaal
Misschien heb je een vroege miskraam gehad. Dan kan je nu negatief testen, maar verklaart het wel waarom je later en 'anders' ongesteld was. Dan kan je nog even last hebben van "gekke hormonen"...
zwangeschaptest of bloed laten prikken controleren op hcg diecweten zo of je zwanger bent dat kunnen wij niet zien.
Gezien je negatieve testen denk ik ook dat je niet zwanger bent. Maar je kunt gewoon een verloskundige bellen en voor de zekerheid een echo laten maken als je blijft denken zwanger te zijn. Dat is helemaal niet raar. Dus bellen voor een echo. Laat je ons even weten wat er uit de echo kwam? En als jullie nog geen kinderen willen, dan zou ik maar eens over goede anticonceptie nadenken ipv voor het zingen de kerk uit. Straks zit je met een ongewenste zwangerschap. Of zou een kindje wel welkom zijn?
Hoi sadieraven, 6 Februari ben ik ongesteld geweest en daarna 21 maart maar toen was ik dus 6dagen te laat. Heb een moeilijke huisarts die niet verder wilt kijken of het een zwangerschap is of is geweest omdat het welkom is... Maar goed heb maandag bloed laten prikken om andere dingen uit te sluiten... Als dat niks oplevert ga ik een echo eisen, zodat ik ook onbezorgd verder kan... Groetjes, Lysette
Hey be happy, Welkom is het zeker, vriendlief wilt liever wachten en ik wil graag nu al. Heb hem verteld dat het op deze manier toch kan gebeuren, maar hij doet er niks mee... Maar dat is dus niet raar, verloskundige bellen als je het sterk vermoed?? Ga morgen afspraak bij ha voor de uitslagen van het bloed, waar trouwens geen hcg is geprikt... Zucht! Heb een beetje ruzie met de ha omdat ik het gevoel heb niet serieus genomen te worden... En nu MOET ik de uitslagen op het spreekuur te horen krijgen, waarschijnlijk ook een preek. Ik hou je/jullie op de hoogte, want zoals het nu gaat is niet vol te houden als er geen reden toe is, word gek van de twijfel Groetjes lysette
Waarom precies zou je een preek krijgen van je huisarts dan? Ik zou me niet zo weg laten sturen meis, het is jouw lichaam. En als je dan niet zwanger zou zijn, dan zou het toch fijn zijn om te weten waar het dan wel vandaan komt.
Dat is toevallig mijne was ook 21 maart. vervelend dat je huisarts niet wilt luisteren, dat horen ze wel te doen met een bezorgde vrouw die moeder wilt worden! Misschien is het zo dat je lichaam je ook in de maling neemt (schijnzwanger) omdat je het graag wilt. Onze lichamen kunnen de gekste dingen met ons uithalen! Maar als je huisarts niet reageert bel dan even het ziekenhuis, miss kunnen hun wat voor je doen en wacht eerst even de bloedtesten idd af. daar kunnen ze ook uithalen of je zwanger bent. Alles kan tegenwoordig dus ongesteld worden en zwanger zijn kan ook! mijn nicht was 3 maanden toen ze erachter kwamen en alle testen waren ook negatief. Echo eisen kan en mag zeker, ik heb een hele periode ontzettende last van mijn onderbuik (baarmoederstreek) gehad en testen waren negatief. Toch een echo gehad omdat het ook op vele andere dingen kunnen uitwijzen. Succes!
Hoi Esther15, Ik heb de dag nadat ik met laxeermiddel ben weg gestuurd, gebeld dat ik toch graag bloed wilde laten prikken, vroeg de asisstant of ik het met de dokter erover had gehad. Zei eerlijk dat ik daar niet de gelegenheid voor kreeg en het idee had dat ik niet gehoord werd... vraagt ze ook zo lekker blond wat ik dan geprikt wil hebben, alsof iedereen daar verstand van heeft (ik toevallig wel, maar toch...) ze zou het erover hebben met de dokter en de dag erna werd ik gebeld dat het formulier klaar ligt maar dat ik een afspraak moet maken voor de uitslag. Maandag toen ik het formulier ophaalde zag ik dat de ander huisarts het formulier getekend had ipv mijn eigen huisarts... Maar ga inderdaad een echo eisen vrijdag, helemaal als er niks uit komt, uit het bloed onderzoek. Heb iedere dag last van mijn klachten/symptomen... vooral pijn in mijn liezen/zij, misselijkheid, vele plassen, maagzuur, boeren, eten opboeren, vergrote eetlust en af en toe slecht slapen. Het moet ergens vandaan komen... Hou jullie op de hoogte, nu maar even wat eten (18.30 avond eten op )