Kan het zijn dat door de warmte mijn basale temp de afgelopen dagen is gestegen of heb ik toch mijn ei gehad? Ik temp ruim 7 maanden nu en het heeft altijd hetzelfde verloop. Voor mijn ei is hij 36,5-36,6. Ik heb een paar dagen vruchtbaar slijm, ovulatiepijn en daarna een stijging van eerst een paar dagen 36,8 en daarna een stijging naar 37. Nu heb ik sinds 4 dagen een temp gehad van 36,8 ( laatste 2 niet goed gemeten want werd uur te laat wakker) maar juist de afgelopen dagen veel vruchtbaar slijm en ovulatiepijn. De dagen voor mijn eisprong was het minder en voelde ik minder dan nu. Ik zou zelf denken dat hij niet gesprongen is vanwege dat vruchtbaar slijm en die ovulatiepijn maar ik kan die temp niet helemaal plaatsen behalve dan dat het warmer weer is.
Gezien je afscheiding en ook omdat je vandaag en gisteren te laat hebt gemeten (en de temp dus onterecht te hoog is) zou ik idd zeggen dat je ei nog niet gesprongen is.
Had ik gehoopt dat mijn kaartje toch duidelijker werd, weet ik nu nog niet hoeveel dpo ik zit omdat ik 2 keer ( stom) een uur te laat was met tempen. Ik had op de maandag veel pijn, ik neem aan ovulatiepijn en ik had toen heel veel eggwhite, op de dinsdag was het nog een beetje napijn en mijn eggwhite was weg. Maar mijn temp was op de dinsdag dus nog steeds 36,8, dat was hij ook in die dagen ervoor. Alleen op zondag en maandag was hij 36,8 en 36,9 maar die heb ik gediscard omdat ik die te laat ( 1 uur later)gemeten had. Alleen als ik op die dagen een foutieve temp van 36,6 invul dan zet hij mijn ei op de maandag. Normaal heb ik altijd basale van 36,5-36,6 en na mijn eisprong blijft hij een paar dagen 36,8 en daarna gaat hij naar de 37. Ik kan dus echt die pijn en eggwhite niet plaatsen bij die temperatuur. Hoeveel dpo denken jullie dat ik nu zit.
Ei op dag 22 en nu dus 6 dpo Maandag en dinsdag ei pijn (groeipijn).... maandag vruchtbaar slijm.. dat komt allemaal overeen met een eisprong op woensdag! Deze tekenen heb je namelijk de dagen voor je eisprong en niet op de dag vd sprong zelf