Dringend vraagje!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Firstbaby, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Vandaag zit ik op dag 29!

    Vanochtend toen ik opstond en naar de wc ging, veegde ik gelijk rood bloed af! Ik was gelijk blij en dacht ik ben ongi geworden en mijn cyclus is weer 28 dagen. Het vreemde is nu, dat als ik ongi word.. ik nooit in een keer rood bloed krijg. Het begint altijd met rosig.. daarna een halve dag niets en dan komt mijn ongi pas echt door. Nu ben ik al meerdere malen naar de wc geweest en alles is gewoon helder en ik heb ook geen bloed meer afgeveegd. Ik vraag me nu af hoe dit zou kunnen komen? Misschien innestingsbloed?

    Hoeveel dagen na de innesteling wordt de gemiddelde vrouw ongesteld?
     
  2. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.904
    393
    83
    Vrouw
    hallo Firstbaby, dit heb ik ook regelmatig. Brengt me altijd erg van de wijs (want nestelingsbloed?) maar daarna altijd gewoon ongesteld. Bij mij begint het ook met rosig/bruinig, dan even niets en dan gewoon ongesteld.
     
  3. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Poema, dank je wel voor je antwoord.

    Ik vind het niet erg om ongi te worden, ben al blij dat mijn cyclus 28 dagen is en niet 37 dagen! :)
     
  4. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Andere misschien?
     
  5. Elisa

    Elisa Actief lid

    6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Ik heb het vorige maand ook gehad ik heb op dah 11 mijn ei gehad. Op dag 21 bloed en dag 28 ongi .... :evil:
    Snapt iemand het nog?
    Hoop natuurlijk dat je zwanger bent maar het lichaam doet soms rare dingen.
     
  6. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Het kan beide kanten opgaan.. Toch even afwachten of het doorzet.. Als je twijfelt, toch even testen.. :)
     
  7. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Elisa, goed dat je dat even zegt dan houd ik rekening met dat.
     
  8. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ik w8 voorlopig met testen, want is mijn 2de maand zonder pil en het kan alle kanten opgaan. Dank je wel voor jouw reactie.
     
  9. het kan idd een innesteling zijn meid.
    k hoop het voor je.
    vorige maand had k dat ook, verloor wat bloed maar na enkele dagen niks meer, hoefde eigelijk niet eens een maandverbandje te gebruiken maar voor de zekerheid toch gedaan maar er zat geen bloed in dus dacht ook dat het wellicht de innesteling was. Helaas werd k de maand daarna ongi en waarschijnlijk heeft mijn ongi een maand overgeslagen, dus geen zwangerschap.

    Groetjes, Laura
     
  10. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Wat jammer meid. Dus je had een extra lange cyclus?

    Ik w8 af. Ik zou het ook niet erg vinden als mijn ongi doorzet, dan heb ik tenminste mijn oude cyclus terug. Maar of ik dan altijd weer 28 dagen blijf is maar de vraag.
     

Deel Deze Pagina