Ovulatie/menstruatie na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tylmare, 17 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Hoi!
    Ik vroeg me iets af, 15 oktober heb ik een late miskraam gehad en gister is mijn eerste menstruatie weer doorgekomen. Exact een maand later dus.
    Ene kant erg prettig zo snel, maar ik heb wel in de afgelopen weken ovulatietesten gebruikt om zo in te kunnen schatten wat ik kon verwachten qua mesntruatie en/of ei.
    Maar geen LH piek gehad eigenlijk na de negatieve zwangerschapstest.

Nu meen ik me te herinneren dat ik na mijn eerste miskraam ook geen piek heb gevonden maar dus wel ongesteld werd.
    Is dat gebruikelijk dat je dus wel een menstruatie krijgt zonder die LH piek/eisprong?

2. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Wat ontzettend verdrietig dat je een mk hebt gehad :(.

En je kan zeker een menstruatie krijgen zonder eisprong. Vooral na een mk gebeurt het vaker dat je de eerste cyclus een eisprong overslaat (dat zei iemand een keer tegen me op het forum en zij had het weer van haar gynaecoloog).

Heel veel sterkte en ik hoop dat je weer snel een positieve test in handen hebt met een plakbaby :).

3. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hier het zelfde gehad.
    Ook precies een maand later na de mk ongesteld geworden zonder eisprong.

Sterkte en hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk

4. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Oh goed om te weten.. ben hier ook fanatiek aan het testen maar het kan dus goed dat ik deze ronde geen ei vind..

Wel fijn dat je geen lange cyclus had Tylmare. Hopelijk snel een knaller van een ovutest!

Deel Deze Pagina