Hallo dames, hopleijk kunnen jullie me helpen! Ik heb op 17 april mijn onttrekkingsbloeding gehad na het stoppen met de pil. Nu zit ik dus op dag 24 ben verlies bloed. Het begon met wat bruin, maar is inmiddels helder rood. Het is niet zo veel dat ik er een inlegkruisje voor hoef te gebruiken maar het is er wel met afvegen. Nu dacht ik aan een innestelingsbloeding (heb ik bij mijn zoontje ook gehad). Ik heb vandaag getest met matcare ultra maar was negatief! Denken jullie dat dit een menstruatie is of toch iets anders??? Vind het wel erg vreemd! Alvast bedankt!
Klinkt nog niet als je ongesteldheid in ieder geval, daar lijkt het me te weinig voor! Maar als je vandaag een innestelingsbloeding gehad hebt kan je echt nog niet testen hoor.. Dan moet je nog minstens een weekje wachten ben ik bang.. Overigens over je onderwerp: een cyclus van 23 dagen is wel heel normaal.. Mocht je menstruatie toch doorzetten! Reken dan vanaf de dag dat het flink doorzet, dus nu eigenlijk nog niet!
oke, bedankt voor je antwoord! Ik zie dat jij ook een korte cyclus hebt. Ik dachr namelijk heel duidelijk mijn ei gevoelt te hebben op 30 april. Voor een innesteling zou het dus veel te laat zijn..... Maar ja, moet denk ik gewoon afwachten of het door zet. En anders volgende week nog eens een testje wagen...
Heel veel succes met afwachten.. ook hier een korte cyclus gehad, ben niet eens aan testen toegekomen. Hoop dat je ongi verder wegblijft en dat je een positest in handen mag gaan houden.
Nou, de ongi heeft nu toch doorgezet. Een korte eerste cyclus dus..... helaas, op naar de volgende ronde!
ik heb het ook. 17 april eerste dag ontrekkingsbloeding. Gestopt met de pil en vandaag ook ongesteld. Nu op naar de nieuwe maand. We blijven optimistisch bij mijn dochter was ik in ronde drie zwanger. Merk wel dat ik nu ongeduldiger was.
He Jolandaimke! Dan zitten we in hetzelfde schuitje. Vraag me alleen af of 24 dagen niet wat weinig is om een goede cyclus te hebben?? Maarja, we zullen afwachten wat de volgende ronde ons brengt. Ik ben nu trouwens geduldiger als de eerste keer. Ik heb een prachtige zoon en hoop natuurlijk op een broertje of zusje , maar de echte haast is er nog niet. We zien het wel. Bij Jason was ik in ronde 5 zwanger dus daar hoop ik nu ook op (of een beetje eerder ) Jij ook veel succes met de volgende ronde!
Lieve dames, Een ontrekkingsbloeding van de pil is niet hetzelfde als een echte menstruatie hoor. Dus dat kun je dan ook nog niet tellen als het begin van een cyclus. Een nieuwe cyclus na pilstop begint pas bij een eerste ECHTE menstruatie na pilstop. Dus die 24 dagen telt niet als cyclus en daar hoef je je dus geen zorgen over te maken. Dat bloedverlies kan een begin zijn van je eerste echte menstruatie na pilstop en dus de start van de eerste echte cyclus! Maar.... de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Als je wel snel na pilstop (pilbloeding) je ei hebt gehad, zou het ook nog een innestellingsbloeding kunnen zijn. Afwachten dus!