Bedankt voor alles. Dat ik mocht meelezen over jullie diepste gevoelens. Soms tranen met tuiten heb gehuild, om de meest vreselijke gebeurtenissen. Ook heel erg hard heb mogen lachen om de topics, de meest genante en memorabele verhalen over bevallingen, of de zwangerschaps blunders, of wat dacht je van de partners hilarische uitspraken! Fantastisch toch. Dat ik dingen kon opzoeken als ik weer eens wat voelde. Elk pijntje, blubje,steekje,slijmpje,adertje,streepje,geen streepje,krampje,pukkeltje,etc kon ik terug vinden. Over cd,nod,dpo,en alle afkortingen die ik met de tijd heb geleerd. Bedankt allen, waar ik zo ontzettend mee heb geleefd in stilte, als er weer eens een echo niet goed was, een test die wel of niet opliep, een miskraam, of alle leuke berichten over babykamers, kleertjes, bekendmakingen,en geboortes. Wij gaan stoppen. Helaas na 12 maanden moeten we er een punt achter zetten. Ik ben 40, manlief is veel ouder. We hebben al grote kinderen. Maar geen kindje van ons beide, geen zoontje of dochtertje van ons 2 in het officiele gedeelte dan. Gesmolten door liefde. We houden vreselijk veel van onze kinderen, maar het zou zo mooi kunnen zijn. 1tje van ons samen. Hoe lang ga je nog door? Nog een maandje,2 misschien..3? of toch nog een vierde keer proberen? Je weet het niet, we kunnen niet in de toekomst kijken helaas. De tijd tikt door, je weet het niet, misschien wel nooit. De onzekerheid is werkelijk slopend. Bedankt meiden! Ik ga hier stoppen op zp. Het ga jullie goed. Wij gaan ons rouwproces in, nooit meer getrappel in de buik, geen kleine voetjes meer op de trap, geen baby,dreumes,peuter en kleuter tijd meer..het is gedaan. Toi toi toi. Dat 2015 iedereens jaar wordt! May all your dreams come true. Mitty.
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik jouw stukje las. Heel veel sterkte in het verwerken van dit gemis. Dikke knuffel.
Oh wat een droevig bericht Ik begrijp je snap je, hopelijk kun je je vinden in het besluit, En wie weet nu er geen "moet" is wie weet lukt het? Tot siens
Mitty, ik ken je niet, maar ik begrijp uit je verhaal dat je een grote beslissing hebt genomen en dat je dit een plaats gaat geven in jullie leven; sterkte! Ik moest glimlachen om jouw verhaal/intro, want ja, dat is heel erg herkenbaar hihi, bedankt voor je verwoordingen! Het ga je ook goed, wens je dan ook het beste in alle opzichten voor 2015, grt Jellybean
Wat een prachtig verhaal en een zware keuze.. Veel sterkte bij dit proces! Ik wens jou, je man en jullie kinderen heel veel goeds voor 2015 en alle jaren die nog mogen komen!
Wat een lief en droevig bericht. Ik wens jou en je partner alle goeds: sterkte om je grote beslissing mee te verwerken en geluk met het gezin dat jullie al hebben. Het ga je goed, Mitty!
Whow... Vooral je slot woorden.. Ze raken me diep! Heel veel sterkte meid.. Ook voor je partner.. xxx
Ik ben er even stil van. Ik ken je verder niet. Maar ik wens jou en je partner heel veel sterkte met jullie rouwproces
Tranen in mijn ogen. Ik hoop toch dat jullie wens nog in vervulling mag gaan. Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Met een brok in mijn keel, wat een lief en ontroerend berichtje. Heel veel sterkte voor jou en je man!
Heel erg veel sterkte voor jou en je partner! Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. Ik wens jou en je gezin alle goeds toe voor de toekomst!!
Ik ken je niet, maar je mooi geschreven stuk raakt mij toch... zo erg. Ik wens je veel geluk,liefde en gezondheid toe... Vergeet nooit 1 ding, de wonderen zijn de wereld nog niet uit... Xxxxxx mama007