Heeft iemand ervaring met dit probleem. Kom net uit het ziekenhuis en moet een botscan laten maken van mijn been. Helaas gebeurd dit met behulp van radio active stoffen. Heb nog geen afspraak wordt nog gebeld voor een datum, zat in de folder te lezen dat als je borstvoeding gaf of zwanger was dat je dat moest melden omdat het niet goed is voor je baby. Aangezien ik nog niet weet of ik zwanger ben of dan misschien wel zwanger ben weet ik niet zo goed wat ik hier mee aanmoet, wil eigenlijk wel gewoon blijven proberen zwanger te worden. Vraag me af of hier iemand is die dit ooit heeft meegemaakt.
Ik weet alleen dat wanneer ik een 'slok' radio actief jodium moet hebben ivm mn Graves, dat ik dan minimaal een half jaar niet zwanger mag raken. Nu weet ik niet hoeveel radio actief materiaal ze gebruiken bij de scan, maar ik denk dat je hoe dan ook een pauze zou moeten inlassen. Ik zou als ik jou was nu meteen even je arts bellen met de vraag hoe of wat ivm zwanger worden. Dan weet je waar je aan toe bent en kan je een keuze maken. Sterkte!
oke dank je, ik denk dat ik dan wacht tot ze me bellen van het ziekenhuis uit voor een afspraak, dan kan ik aan hun vragen hoe of wat. Met een beetje mazzel bellen ze pas over 1,5 week en weet ik of ik deze maand misschien bingo heb om zwanger te worden en zoniet, kan ik aan hun vragen hoe verder. Ik heb er verder helemaal geen verstand van dus vandaar mijn vraag.