stel je bent zwanger (vele van jullie weten mijn verhaal) heb je dan nog steeds eisprongen? gr isabel
Nee. Het HCG hormoon gaat een rijping van een ei tegen dus een eisprong heb je niet als je zwanger bent.
Hoezo, heb je soms een positieve ovulatietest? Die kunnen ook positief zijn als je zwanger bent.... dan heb je geen eisprong maar is het hormoon LSH wat je bij een eisprong hebt wel verhoogd......
ik heb vandaag dag 3 ovulatie tes gedaan en hij word steeds donkerder het streepje dus neem aan dat dan ovu is morgen of vandaag volgens mijn schema wel
Als je zwanger bent, heb je idd geen eisprong want dit zou de baby kunnen 'wegspoelen' uit de baarmoeder (na eisprong komt er, indien niet bevrucht een menstruatie). Een ovulatietest kan idd ook positief zijn bij zwangerschap, heb ik ook gehad.
oke helaas heb ik een vroegtijdige miskraam gehad schijnbaar en daardoor zijn mijn hormonen op hol geslagen het enige wat ik dan niet zo begrijp maar daar heb ik al een topic over gestart is hoe gaat het lichaam nu vverder