KVtest wil nog steeds niet knallen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MarjoleinART, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. #1 MarjoleinART, 9 nov 2012
    Laatst bewerkt: 9 nov 2012
    Hallo allemaal,

ben even een beetje heel erg bang dat het deze keer weer mis gaat!! De testen willen nog steeds niet knallen en zit nu 1 dag na mijn nod. (Dit zijn testen van Wondfo, hetzelfde stripje wat in de Kruidvat test zit, vandaar dat ik het KVtest noem :))
    Kan het zijn dat deze testen bij mij gewoon niet donkerder worden? Ik heb ze ook nog nooit donkerder dan zit gezien. Ook niet toen ik de vorige keer zwanger was en ik bij 5 weken voor het laatst getest had. Ze blijven nu nagenoeg hetzelfde. Mijn temp blijft wel gewoon hoog.

Ben gewoon zo onzeker allemaal!! Morgen ga ik een Clearblue doen, daar zal wel zwanger uitkomen, maar toen ik bij mijn vorige zwangerschap na 1,5 week weer een Clearblue deed, bleef er 1-2 staan en de dag erna had ik een miskraam! De KV test was ook wit toen. Ben zooo bang op een herhaling!!

Bij wie wilde de KV ook niet echt knallen en is gewoon zwanger?! En werd hij ook niet veel donkerder???

Alvast bedankt!!!

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,9 KB
      Weergaven:
      310
  2. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    uhm, zijn al die testen van vandaag? Ik vind de onderste vier er prima uit zien voor 1 dag na NOD.
    Dit zijn trouwens toch geen KV testen maar Sensitesten. Ik heb deze nl ook vaak gebruikt, en een knallende test liet wel eens een paar dagen langer op zich wachten.
    Hoe suf en moeilijk ook, je moet het afwachten.

Succes meid, ik hoop voor dat je goed zwanger bent!

3. Hoi Hoi, deze testen zijn vanaf 2 November en dan oplopend tot vandaag. Dus elke dag 1. Wilde graag zien hoe ze donkerder zouden worden (en ik had er nog een boel over, dus leek me wel grappig)
    Dit zijn testen van Wondfo (dipsticks) deze zijn hetzelfde als de KV testen :)
    Ik hoop echt morgen een knaltest te hebben .... :) Dat zou me gewoon enorm veel gerust stellen!!! Tja geduld dan maar!! Thanks voor je berichtje!! :D

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Toen ik zwanger was van mijn dochtertje teste ik op mijn NOD en die was ook niet knal hoor. Een beetje zoals jouw onderste. Bij velen knalt ie dan nog niet. Maar dit is niet die kruidvat 2 voor 5 toch?
    Ik snap dat je onzeker bent na een miskraam, maar op dit moment ben je zwanger en hou daaraan vast. Probeer te wachten met testen tot zondag, dan zal hij vast weer donkerder zijn!
    Enne gefeliciteerd!:)

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Deze zijn zeker niet hetzelfde als die kv testen!
    Ik heb op 10 dpo met ochtend urine met zo'n dipstick getest. Dacht niets te zien dus weggelegd. 5 minuten later toch nog eens gekeken en een heeeeeel vaag streepje. Meteen naar de kv gegaan en testen gekocht en met mn 2e urine getest.. nou echt een super duidelijke streep!
    Op mn NOD knalde de kv test en de Wondfo test was net zo donker als jou laatste testje.
    Geen stress dus!

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Mijn kv testen willen ook niet knallen, maar ik laat daarentegen wel alle andere testen knallen en de digi loopt ook netjes op.
    Ja, ook ik werd nerveus van die kv vandaar de andere testen.

Komt goed meid!!

7. Ja inderdaad, ik had jou 'verhaal' ook ergens gelezen ja!! Dat geeft me wel hoop ja!! Ach we zien het gewoon wel!! k moet me niet zo druk maken!! morgen CB en dan hoop ik 2-3 te zien, maar ik ga van 1-2 uit omdat ik morgen precies 2 weken na ei zit!! :) Over een 1,5 week nog een CB doen (dat deed ik mijn vorige zwangerschap ook en toen zeg hij nog steeds 1-2 aan .... dag erna VMK) wil zoooooooo graag 2-3 zien staan!! Dan ben ik tenmiste weer een stap verder!!! :)

8. Ok, dat is best vreemd ;) Dacht dat ze hetzelfde waren. Ik had woensdag 2 testen gedaan, 1 wondfo en 1 kv en beide waren eigenlijk identiek, maar ik heb nog een kv liggen, die zal ik morgen eens doen (of zometeen ;)) eens kijken wat die wil doen!! Thanks voor je reactie!! Geeft me moed!!! :)

9. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    heb je vandaag ook nog een keer getest?

10. Nee, vandaag niet! Ik maak mezelf helemaal gek daarmee, ik ga denk ik half volgende week weer een kv test doen, morgen wel een clearblue :)
    Ik word nog wel eens verstandig, haha! :p

11. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Nou dat vind ik ook verstandig :) Zelf testte ik na een positieve zoals jij die hebt helemaal niet meer eerlijk gezegd, want zou ook gaan stressen over streepjes. Daarnaast liep ik alle zwangerschappen (ook de slechte) over van het HCG dus het zei me niet zoveel.
    Maarrrrr.. dit is bij jou anders, dat begrijp ik en natuurlijk wil je geruststelling. Die ga je ook krijgen want het gaat deze keer gewoon goed!!!

12. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

De strips zijn echt anders hoor! Ze zijn wel beide van Wondfo als het goed is maar ze werken toch anders. Zien er ook niet hetzelfde uit.

Zou dus gewoon even langs het kruidvat gaan :)

13. Lellebel35

Lellebel35 Niet meer actief

Bij mij was de KV test ook nog licht vandaag... ;)

14. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Bij mij is de KV ook nog niet knallend..gewoon een zichtbaar streepje...Maar vandaag wel een Cb zonder indicator gedaan en die zei ZWANGER..dus ja...
    CB heeft 50 nodig dus je zou verwachten dat die gevoelige KV testjes veel meer moeten knallen!

15. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    bij mij werden de kv testen een paar dagen heel voorzichtig iéts duidelijker maar wilden ook maar niet knallen, daarna weer een beetje lichter en toen was het helaas mis :( en inderdaad ook CB 'zwanger 1-2' weken vlak voor de vmk, tja het hcg zit dan toch in je lichaam

je laatste 2 testen zien er wat lichter uit dan de 2 ervoor, of ligt dat aan mij of aan de foto? ik wil je niet bang maken maar ík zou hier niet blij van worden...

hoop voor je dat het wél goed zit natuurlijk, hcg kan (een beetje) schommelen en er staat in ieder geval nog een 2e streepje.. *duim duim*

16. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    ja maar die MET indicator zijn net zo gevoelig als de KV testen...de CB zonder indicator zijn een stuk minder gevoelig en hebben ong. het dubbele nodig

17. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Eerlijk ik vind het er niet goed uitzien ,
    als je telkens met goed geconcentreerde urine hebt getest zou het zeker moeten oplopen.

Ik wil je niet schrik aanjagen maar denk ook wel als je ze lichter ziet worden dat dat geen goed teken is.:(

18. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Arme MarjoleinART, ik zie aan je tempkaartje dat vandaag het bloeden is begonnen en je test weer negatief was :(. Ik was er eerlijk gezegd al bang voor toen ik je testjes zag.
    Sterkte!

19. Hoi allemaal,
    Het was inderdaad niet goed :( vandaag vmk gehad, de derde al weer :( morgen naar het ziekenhuis en gaan ze kijken. Bleehhh .... Niet leuk dit! Maar goed, ik ben er nog vrij nuchter onder, na 2x ben je toch nog niet meteen helemaal blij, pas na een echo zou bij mij de vlag pas uit gaan. Dus ik ging er na die lichtere testjes al een beetje vanuit dat het mis zou gaan, dat maakt de klap wat minder, maar ik ben er wel erg verdrietig onder. Ook erg onzeker. Wil zooooo graag een kindje en bij mijn vriendin was het gewoon in 1x raak. Dat is heel fijn voor hun, maar had gewoon gehoopt om samen zwanger te kunnen zijn. Daar heb ik me nu bij neergelegd. Hopelijk lukt het nog om in 2012 zwanger te raken. Tja, en anders gewoon 2013, kan er ook niks aan veranderen :( ik baal en ben verdrietig!
    Bedankt voor al jullie reacties!! Jullie zijn allemaal erg lief!! :)

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hele dikke knuffel!

Deel Deze Pagina