cyclus van 47 dagen van 31mei tot 16 juli

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door famke1984, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    Hallo dames,

Hier is de ongi doorgekomen. Dit keer duurde de cyclus 42 dagen..mijn huisarts is nog met vakantie, maar zodra die terug is ga ik er weer heen. De hormoonkuur heeft niet geholpen dus hoop ik dat ik nu een doorverwijzing krijg. Er mag nu wel eens iets gebeuren vind ik.

Ik werd laatst trouwens gebeld door Felicitas. Toen ik zwanger raakte heb ik die box besteld, vandaar. Ze vroeg of het gelegen kwam enz. Wilde ze me een aanbieding aanbieden begon ze: ja eerst wil ik je hartelijk feliciteren, want je bent inmiddels bevallen!!! Ik: euh nee het is mis gegaan.. zij: oh! Nou gecondoleerd.. ze wist niet echt wat ze moest zeggen en vertelde nog dat het dan niet van mij van toepassing was en hing weer op.

Nou lekker tactvol zeg, alsof ik de enige ben die een miskraam heeft gehad!? Maar goed zo heb je pijnlijke momenten die erg confronterend zijn. Hoe is het bij jullie?

2. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Ik ben ook helaas eentje met lange cyclussen.. afgelopen vrijdag is bij mij de ongi doorgekomen en dat was alweer cyclusdag 43..
    Maar het lijkt bij mij ook wel steeds minder te worden..normaal hevig nu echt 1 keer op de wc rood en de rest van de week alleen maar bruin in inleg..:(

3. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Dat is zeker niet tactvol, ze mogen zich best inleven vind ik.
    Maar dat kan de mensen van tegenwoordig niet meer..

Ik heb het gelukkig nog niet mee gemaakt..

Deel Deze Pagina