Hoi allemaal, ik heb gisteren een 'half' positieve ovulatie test gehad(bijna even donker) dus ik dacht klussen maar. na het klussen verloor ik lichtjes bloed,daarna niets meer, vandaag met tampon gekeken en zag bruin(heel weinig) en toen ik daarna ging plassen verloor ik helder bloed(paar veegjes) en toen wast weer gedaan. sindsdien heb ik een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en onderrug. ik snap er niets van,wat zou dit kunnen zijn. ik heb vaak tussentijdse bloedingen door mijn pcos.maar volgens mijn gyn is dit slecht,alleen weetk niet waarom.heb geen soa of baarmoederkanker ofzo.en ik zou denken van wat fellere sex maar de dag erna ineens weer een bloeding is toch raar? ik moet nog zien straks of het mijn eisprong dag is,moet wachten op men plas. ik ben niet gerust in al die tussentijdse bloedingen xxxxxxx
ik zie net dat ik nog steeds helder bloed op mijn wc papier krijg.tis niet super veel maar toch telkens een veeg.heb wel nog pijn en zeker in men onderrug ik snap er niets van??? zit nu trouwens op dag 21,heb nog geen ei gehad maar kan elk moment zijn(heb langere cyclussen) ik heb wel precies een positieve ovulatietest gehad een week geleden (sensitest) maar de clearblue was negatief(de streepen waren niet even donker,het machientje met smiley werkte niet) heb echt een ongiegevoel
Dit is mij deze en de vorige cyclus ook overkomen. Eerst een positieve ovulatietest en dan na het klussen licht bloedverlies bij het vegen, met kleine stolsels. Daarna een dag of twee nog af en toe rood of bruin bloed bij het vegen. Deze maand is het zelfs zo geweest dat ik diezelfde dagen, ondanks dat er geen sprake was van penetratie, na een hoogtepunt dezelfde bloeding kreeg. Verder geen pijn, of zoiets. Misschien verlies je tijdens de periode van de ovulatie makkelijker bloed doordat de baarmoederwand beter doorbloed is in voorbereiding op een bevruchting? Is het enige wat ik kan bedenken. Ik weet ook zeker geen soa of andere ziekte te hebben, ben niet al te lang geleden nog getest. Vandaag heb ik toevallig telefonisch contact met mijn FA over onder andere bovenstaande en dan hoor ik wel wat ze zegt. De belafspraak is ook n.a.v. bloeduitslagen. Ik laat wel even weten wat ze daarop zegt. Wellicht heb jij er ook wat aan.
Jillan: mijn gyn. zei dat het niet mocht gebeuren(zei ze vorige week) nu gebeurt het opnieuw.ik denk dat ik ookmaar weer een afspraak maak.ik ben heel benieuwd wat ze tegen jou gaan zeggen...ik dacht ook dat de bmw dunner is dan enzo,maar het is toch verschieten,het was zo helder,geen stolsels bij mij ofzo maar voelt zo raar! Ja bij mij is het heel vaak maar dit keer voelt het 'niet goed' aan ik weet niet goed waarom,ik denk omdat ik nu ook pijn voel aan mijn rug en buik.Ik verlies nog steeds helder bloed net en drna bruin.het voelt aan als ongesteld worden....maar zit op dag 22 nu.en deze morgen werd ik verschillende keren wakker omdat er aan de rechterlies(tussen navel en lies eigenlijk,niet eierstok) een soort ...stofzuiger trekkerig gevoel was het kietelde en ik heb zelf gelachen tijdens mijn slaap (rare ik) heb nu minder pijn maar ik maak me niet minder zorgen. xxx
Jij hebt er inderdaad meer symptomen bij die ik niet herken. Apart..... Mijn gyn zei dat het best eens kan gebeuren en dat als het niet aanhoudt ik me er verder niet zoveel zorgen om hoefde te maken. Het kon een geknapt bloedvaatje zijn bij de baarmoedermond, zei ze. Ik had recentelijk al een uitstrijkje en kweekje gehad en daar kwam toen ook niets ernstigs uit, alleen een bacterie waarvoor ik toen ook meteen medicatie heb gekregen voor mezelf en mijn partner. Die bacterie veroorzaakte toen ook de tussentijdse- en contactbloedingen, die na medicatie ook opgehouden zijn. Kennelijk vond ze dit geen reden voor nader onderzoek. Belangrijker: ik heb GEEN eisprong gehad deze cyclus, ondanks een positieve ovulatietest! Mijn progesteronwaarde was namelijk 1.3. Ik had dus kennelijk wel een stijgende LH-waarde waardoor het eitje is gaan rijpen maar het eitje is nooit gesprongen. Toch raar dat ik die bloeding wel specifiek in die periode had. Al die vraagtekens......ik word er soms ZO moe van..... Hoe dan ook denk ik dat je aan mijn uitslag niet zo veel hebt. Ik heb PCO en denk dat dat het verschil maakt. Ik kan je alleen heel veel sterkte wensen, meis en hoop dat het niets ernstigs is.