gebruik nu 2 mnd ovutetsen van sensitest maar ik heb nog niet een knaltest gehad vorige maand niet maar nu ook niet...eergister wel een 2e streepje maar niet zo donker als de andere streep en dat had ik vorige maand ook al...ben nu de 16e dag,had vandaag helemaal geen 2e streep meer.hebben meer meiden dit?wat kan het betekenen?dat je geen ei sprong heb??
kan je mischien een foto plaatsen zodat we mee kunnen kijken dan is het ook makkelijker te beoordelen...
nee ik heb er geen foto`s van gemaakt maar het 2e streepje is gewoon vager dan de teststreep....ik heb nog geen test gehad dat het 2e streepje net zo donker was dan de teststreep.....
mag ik vragen hoe lang je cyclussen zijn en of je regelmatige cyclussen heb? ik heb zelf sterk wisselende cyclussen dus begin zodar ik vruchtbaar slijm op merk maar bij worden ze gelijdelijk donkerder waarna ik een knal stree krijg dus duidelijk positief, misschien heb je nog te vroeg getest of sto je net met te vroeg testen? Het is ook belangrijk elke dag o de zelfde tijd te testen
heb ook die van sensitest die dipsticks ( de goedkoopste), en bij mij elke dag vage streepjes.. :S als deze ronde niet lukt, probeer ik het van een ander merk
Ik gebruik ook ovu testen van sensitest, zie foto in mijn album. Deze was positief want ik had daarna een temp stijging en precies 14 dagen later werd ik ongi. Misschien heb je er wat aan.
ja ik heb wel een lange cyclus van 31 dagen zonet ook weer getest maar het blijft bij een vaag streepje....ik had zondag wel slijm...maar ben vanaf dag 12 aan het testen...mikky jij hebt vette knaltesten zo heb ik ze nog niet gehad...ik ga morgen maar weer 1 doen...maar blijf het wel appart vinden.. bedankt voor jullie reacties
ik had dat ook, maandenlang alleen maar vage streepjes op de ovutesten. Heb echt een kapitaal aan ovutesten besteed. Eerst de gewone sensitest dipsticks, toen de extra sensitive, de gewoneclear blue en de digitale clearblue. Heb 2 rondes de hele cyclus getest, maar nooit een duidelijk streepje gehad. Ben er toen bij gaan temperaturen en ovutesten gedaan tot fertilityfriend een eisprong had gevonden, maar ook toen nooit een positieve test gehad. Ook geprobeert met twee keer daags testen, maar ook toen geen eisprong Tot afgelopen maand, opeens een duidelijk positieve ovutest (zowel de sensitest als de clear blue) en zie mijn banner;meteen raak! Mijn advies; gewoon stug volhouden en probeer er bij te tempen, dan krijg je wat meer duidelijkheid of er daadwerkelijk een eisprong is geweest ook zijn er mensen met een hele korte lh piek, die je zou kunnen missen als je maar een keer per dag test. Je zou dus ook een ronde kunnen proberen met twee keer daags testen ik blijf mij overigens wel afvragen of ik in die rondes zonder positieve ovutesten, maar wel met een tempstijging wel daadwerkelijk een ei heb gehad. Maar hoe dan ook, het ei dat ik gevonden heb, was een superei!
Misschien heb je net je LH piek gemist, en is hij daarom niet positief geworden? Het is ook een beetje uittesten welk merk je het beste bevalt. Zelf gebruik ik het liefst de groene dipsticks, en als controle de digitale Clearblue ovutesten. Oh ja als je verwacht dat je ei in aantocht is, kan je het beste 2x per dag testen. Dus bijvoorbeeld rond 13 uur en rond 22-23 uur. Dan heb je het minste kans om je piek te missen. Succes!
Hoi! ik zit er ook op de wachten. Ik heb een cyclus van ongeveer 32/33 dagen. Ik ben op dag 15 begonnen met testen, dat was afgelopen maandag, en nu, zaterdag, nog steeds geen resultaat. Ik weet nou ook niet of ik moet stoppen met testen of doorgaan?!! Wat zouden jullie doen? ik heb niet mijn temperatuur gemeten. Oja, nog een vraag, als je bv. de nacht voordat je voor het eerst gaat testen, je eisprong hebt, is de test die ochtend daarna dan positief of geeft ie dan sowieso negatief aan ( omdat de eisprong al is geweest). Ik bedenk me dat ik die zondagnacht ( voor de eerste testdag) echt een zeurderige buikpijn heb gehad.
Idem hier! Krijg ook maar geen positieve ovu test. Wel een lichte streep terwijl er normaal geen enkel teststreepje te zien is. Heb wel in de vorige maanden een temperatuur stijging/daling gehad. Kreeg al de tip om eens andere ovutesten te gebruiken,maar ja, welke dan
ik heb ze ook, vorige week bleven ze maar raag vaag. had eigenlijk afgelopen zaterdag volgens mijn berekening mijn ei moeten hebben ,maar het was een vaag streepje. Tot het streepje vandaag ineens bijna volledig knalde. Waarschijnlijk heb ik dus gewoon een laat ei.