Is dit ooit gebeurt bij iemand

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tanja mv 2, 11 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Hallo,

Ik heb een vraagje .
    Iemand ook ooit bloedverlies gehad en ongi krampen maar bleek toch zwanger te zijn .
    Niet dat ik het ben maar vroeg het me gewoon af of dit wel eens ooit voor komt

2. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dat komt wel eens voor. Sommige hebben bij wijze van met 12 weken nog bloedverlies. Menstruatiekrampen heb je vaak in het begin van de zwangerschap en ook later kan je deze nog hebben. Herinner je je zeker niet meer van je andere zwangerschappen? :)

3. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Ja, ik heb ook bloedverlies gehad bij de meeste van mijn zwangerschappen, die overigens niet allemaal goed zijn afgelopen. Menstruatie-achtige krampen bij allemaal. Alleen in mijn huidige zwangerschap heb ik geen bloedverlies gehad zover.

4. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Bij de jongste had ik alleen in de 5de week bloedverlies maar kan me niet herinneren dat ik toen ook krampen erbij had .
    De vraag was meer (al ben ik overtuigt dat ik niet zwanger ben)mijn temp is eigenlijk nog best hoog en heb wel bloed verlies +de bekende duivels krampen, maar toch is er minuscule twijfel van stel er zit toch iets .
    Valt dan de test als nog positief uit of niet.

5. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik niet zelf maar mijn schoonmoeder had bij de zwangerschap van mijn man de hele zwangerschap door licht bloedverlies en krampen.

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Mijn vriendin verloor heel veel helderrood bloed met stolsels toen ze 5 weken zwanger was.
    Nu heeft ze een gezonde zoon van 2

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

b

Ja. Dan test je positief. Mocht het een miskraam zijn, dan is het HCG niet direct weer op slag verdwenen namelijk.

8. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Ik had tot week 12 regelmatig bloedverlies gehad.
    Vaak helderrood en soms bruin.
    Ze z'n nu bijna 2 jaar.

Deel Deze Pagina