Hallo iedereen.. Wij zijn aan onze eerste ronde begonnen van ons 2de kindje.. Bij mij eerste zwangerschap was ik na 1x klussen zwanger.. Nu ben ik 2-3 dagen voor mijn NOD en heb sinds een week echt last van verstopping ... geen pleziertje pfff Gisteren namiddag kreeg ik een heel gevoelig gevoel aan de zijkant van mijn borsten.. Nu is dat gevoel wel weg.. zou het kunnen? Iemand dit al gehad dat het pijnlijke gevoel weggaat en terugkomt? Wachten op die NOD duurt soms lang hoor als je iets echt wil!
Zou heel goed kunnen Zit nu 5 dagen voor nod heb soms brandende (.)(.) en wel gevoelig af en toe steken eronder obsipatie kan ook een teken zijn had ik bij me vorige zwangerschap week lang last van in het hele begin
Ja ik heb er al over gegoogeld... ik hoop het zo Het blijft afwachten, ik ben tegen de obstipatie een siroop gaan halen die tijdens zwangerschap mag (je weet maar nooit) Mijn vorige zwangerschap heb ik 1 dag na mijn NOD een stekend gevoel in mijn oksel gekregen... zo wist ik het . Maar nu.. vervelend, dat stekende gevoel is minder, goisteren als ik wandelde voelde ik dat bij elke stap, nu véél minder.
ben zelf niet elke maand ermee bezig zoals vele dus dan let je er niet op als ik nu bewust erop zou letten zou ik ook meer voelen denk ik hihi nu bewust geklust na positieve ovu test (eenmalig) ei erna goed gevoeld en nu nog 5 dgn wachtten
Vandaag dan toch ongesteld geworden... zo raar, ik voelde echt dat het zover was.. we kunnen weer gaan oefenen:x