hoi,13 september laatste ms gehad!laatste cyclussen na laatste miskraam waren 40 37 en 32 werd dus niet ongesteld,op dag 39 getest negatief! op dag 47 bij de dokter laten testen positief! nu sinds woensdag 5 nov heel erg last gehad van buikpijn onderin de buik echt heel pijnelijk,vooral savonds en snachts!nu sinds drie dagen zakt het af (geen bloedverlies trouwens!)bij dokter geweest afgelopen maandag wegens de buikpijn,en hij dacht verdikking te voelen op mijn rechtereierstok,moest de volgende dag naar de gynaecoloog voor een echo,eierstokken zagen er goed uit!(gelukkig)maar nu het volgende ,ondanks de onregelmatig cyclus hadden we gerekend vanaf 13 sept ,dit zou betekenen dat ik nu ruim 8 weken zwanger zou moeten zijn! maar de gynaecoloog zag alleen vruchtwater en een vruchtzakje! dus nu zegt hij dat ik er rekening mee moet houden dat het weer een miskraam is of een kleine kans op een prille zwangerschap!bloed laten prikken hcg was goed dus ik ben iig zwanger!a.s maandag weer bloed laten prikken voor een eventueel duidelijke stijging van hcg en de 24e een nieuwe echo!pfffff ben nu zo onzeker,heb nog steeds zere borsten en ben heel erg moe(komt ook door de pijn van de hele week!)wat is jullie ervaring hiermee? alvast bedankt voor de reactie en ik kon het lekker even van me af schrijven zo!en sorry voor het lange verhaal gr mell
Hoi Mell, dus als ik het goed begrijp reken je ondanks je lange cyclus van in maximaal 47 dagen toch met een cyclus van 28 dagen? Dat zou dus kunnne betekenen dat je ipv 8 weken ook 5-6 weken zwanger zou kunnen zijn? Want in dat geval is het niet vreemd dat de gyn niet meer ziet dan wat hij heeft gezien en zou het dus heel goed kunnen. Als je wel echt 8 weken bent, is het beeld niet echt goed. HEt is dus afwachten en echt even goed berekenen wat het minst ver is dat je zwanger zou kunnen zijn. Spannend hoor en je kunt helaas niet meer doen dan afwachten. Ik duim met je mee! Groetjes Brigitte
hoi,in principe heb ik de laatste cyclus aan gehouden, die van 32 dagen, dus 13 september laatste ms en had dus 15 oktober ongesteld moeten worden!22 oktober negatief getest en de dokter op 29 oktober positief!heb waarschijnelijk een late eisprong gehad ,zo rond begin oktober waarschijnelijk!maar vanwege de laatste miskraam is die cyclus lang geweest en daarna zakte die weer af!maar had hij dan bij 5/6 weken niet meer moeten zien dan alleen een vruchtzakje en vruchtwater op de echo?en het verklaart ook nog niet die hevige buikpijnen die al ruim een week duren!en mocht het een miskraam zijn had ik dan al niet bloedverlies er bij moeten hebben?moet er wel bijzeggen dat het wel minder geworden is de buikkrampen.pfff zoveel vragen he!dat wachten maakt het zo moeilijk! mag ik jou bedanken voor je reactie!heel fijn
vanochtend de echo gehad en toch 7 weken en een dagje zwanger! nogmaals bedankt voor de reactie die je gegeven had! groetjes mell