Miskraam en weinig tot niet vloeien?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bruisje, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Beste verloskundigen...

Ik ben vanmorgen met 5 wk en 3 dgn gaan vloeien.. lichte krampen bij het opstaan.. (t mag geen naam hebben) en op t toilet verloor ik helderrood bloed.. ik merkte de uren daarna dat ik bijvoorbeeld bij het opstaan niets voelde vloeien en dat vond ik toch vreemd.. de vk die ik had gebeld melde mij dat ik rekening moest houden met een heftige menstruatie met heftige krampen..

Toen ik om eens te kijken naar t toilet ging verloor ik bij het plassen geen bloed, maar uiteindelijk wel het vruchtje..(ik herkende het direct heb het opgevangen en afgespoeld).. toch blijf ik daarna maar weinig tot niet vloeien.. eigenlijk alleen na het plassen verlies ik iedere keer 1 sliertje donkerrood bloed.. verder vloei ik niets, heb ik geen pijn, geen krampen.. NIETS... :(

Ik merk aan mezelf dat het me hoop geeft.. hoop op een misschien 2e vruchtje dat nog wel leeft.. hoop op.. ik weet t niet.. Als ik nu krom zou liggen van de pijn of echt flink zou vloeien is het duidelijk.. ik lees namelijk overal dat het flink pijn doet en het bloedverlies best heftig is..

Kan ik gelijk hebben? is die kans aanwezig? of komt het vaker voor dat er bij zo'n vroege miskraam zo weinig bloedverlies is... pffff..

Alvast bedankt voor het antwoord.....

greetz Bruis

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi bruisje,

Ik begrijp heel goed dat je graag zekerheid wilt, vraag of je verloskundige even met de echo kijkt dan weet je meer!
    Vaak is het zo dat je bij een miskraam bij dit termijn een wat heftigere menstruatie hebt. Maar dit is bij iedereen anders, misschien heb je wel een hele hoge pijngrens en voelt het voor jou als niet pijnlijk. Het weinige bloed is zo niet te verklaren,misschien komt het nog maar misschien word het ook wel opgenomen door je lichaam.

Imke

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik heb inmiddels eigen vk ook gesproken.. en de ha.. Een echo had in deze termijn weinig zin...

Volgens de vk kan het weinige vloeien idd prima zijn.. is bij iedereen anders.. verder ben ik duidelijk het vruchtje verloren en voel ik me niet meer zwanger...de symptomen zijn verdwenen en na een test vanmiddag waar het streepje nauwelijks meer te zien was ben ik er wel van overtuigd dat het over is...

Heb de pil nu aangevraagd en ga ik vandaag mee beginnen.. eerst maar even rust...

Mochten de symptomen toch terugkomen moest ik over 2 wk nog een test doen voor de zekerheid..

verder zien we wel wat de toekomst zal brengen....

Dank voor het antwoord...

Deel Deze Pagina