Hallo allemaal, zijn er mensen die nuvaring gebruikt hebben, en na het stoppen ervan een hele lange cyclus hebben? ik ben 11mei gestop, ben toen 14 tm 18mei ongi geweest. Nu zit ik al op cyclusdag 36 en nog steeds geen positieve test en geen duiveltjes te bekennen.. Hellp?? Liefs kim
Mijn cycli na het stoppen zijn: 30/31/29/40/35/36/en nu al 119 dagen geloof ik en nog niet ongesteld. Maar dat ligt niet aan de ring denk ik. Je lichaam moet het zelf weer oppakken en bij sommigen gaat dat gelijk goed en bij anderen kan dat even duren. Helaas dus een kwestie van geduld hebben. Je zou ovulatietesten kunnen gebruiken of je temperatuur bij houden om er een beetje inzicht in te krijgen. In het begin is het echt een beetje zoeken. Succes. Maar ik zie dat je in maart een miskraam heb gehad. Was je toen bezig met de ring of heb je die maar 2 maandjes gehad? En ben je daarna al een keer natuurlijk (geen onttrekkingsbloeding) ongesteld geworden. Bij mij is het namelijk weg gebleven na een zeer vroege miskraam.
Hey babke, ja dit is mn eerste ronde pas weer, dus het zal idd wel van slag zijn. wat vervelend dat het zo onregelmatig is. Jaa geduld is een schone zaak helaas, maar bij de eerste ben ik meteen de eerste maand zwanger geraakt. en verder is altijd mn cyclus 28 dgn geweest. ik heb geen miskraam gehad, ons zoontje is tijdens de bevalling overleden. ik heb hem sinds dien in gedaan, dus maar 2 maandjes in gehad. ben jij ook bezig zwanger te raken dan? Succes!
Hoi, oh dat is nog rotter zeg. Gecondoleerd nog. Moet heel moielijk zijn, lijkt me. Ik heb geen moeite met enige onregelmatigheid, wel met het uitblijven van de cyclus, want ja. Ik wil ook graag zwanger worden, maar dat schiet niet echt op nu. Na een bevalling kan het ook best lang duren soms voor je cyclus weer normaal is. Sterkte dus. gr Babke