Hoi meiden, Wie kan mij helpen?? Ik zit nu ongeveer 9/10 dpo. Gisteren in de loop van de middag een beetje helder bloedverlies. Het was erg weinig. Steeds een heel klein beetje. Opknipt in mijn broekje, alleen als ik met een papiertje of tampon inwendig controleerde. Nog zeker geen tampon vol in totaal. Vannacht hele erge pijn aan onderrug en steken bij liezen. Vandaag ook nog wat krampen en steken. Vanmorgen was de bloeding weg en sinds vanmiddag is het weer een beetje oud bloed/beetje rood bloed. Ook niet heel veel en zeker een stuk minder dan normaal mijn menstuatie. Kan dit een innesteling zijn?? Of zal het toch een komende menstruatie zijn.. Ik denk dat ik anders zondag mijn nod zou hebben. Normaal als ik mijn menstruatie krijg zet dit ook door. Wie o wie herkende dit en was zwanger?!
Hallo, Ik heb precies hetzelfde gehad op 19 april daarna is bij mij de bloeding gestopt. Sinds 1 mei heb ik menstruatie achtige buikpijn/zeurend gevoel. Ik dacht O dan is het de 19 misschien wel een innesteling geweest dus vandaag meteen een test gedaan....harstikke negatief Nu ben ik dus helemaal in de war of ik menstruatie had de 19 de of dat ik weer een eisprong had. Of zit ik nu in mijn eisprong of is dit de innesteling en kan ik volgende week opnieuw testen....het is verschrikkelijk niet te weten wat het is. Hopen op een positieve test mag je zeer zeker alleen bij mij bleek het vals alarm te zijn.
O en de rugpijn en de steken in de liezen had ik ook op de 19 de De rugpijn is er nu weer. Opgeblazen gevoel. Rommelende darmen...ik heb momenteel best veel klachten wat op een positieve zwangerschap konden uitwijzen hopen doe ik nog steeds maar als je dan die negatieve test ziet snap je niet wat er aan de hand is. Ik hoop dat er iemand een reactie zal geven wat wel zwanger was en dit heeft meegemaakt
Oh dat is heel frustrerend ja! Een vrouwenlichaam zot zo ingewikkeld in elkaar.. Nou ik had 23 april een positieve ovulatietest en de 22e savonds veel pijn en krampen dus weet bijna zsker dat de 24 of 25e mijn eisprong is geweest dus ik dit dan te denken dat het raar is als ik nu al ongesteld zou zijn.. Pfff ik haat het wachten en de onzekerheid zo!!
Als ik het zo even bekijk zou ik zeggen het is nu een innesteling. Vandaar ook de bloeding wat niet doorzet....ik zou zaterdag eens een test doen als de menstruatie niet door zet. Sommige testen al heel vroeg positief maar ergens is het zonde testen weg te gooien omdat het net te vroeg was. Ik ben echt benieuwd hoor! Ik zit nu 15 dagen na die bloeding dus innesteling kan het bij mij echt niet geweest zijn.denk dat ik toch maar weer eens moet gaan beginnen met ovulatie testen of op zijn minst met temperaturen want iedere 2 weken er van uit gaan dat het een menstruatie is zie ik niet zitten. Ik ben te eigenwijs ik test zodra ik twijfel haha
Hier dezelfde vraag. zit vandaag 9dpo ongeveer, maandag NOD. Gisteravond 1 sliertje rood op een tampon met sporten gevonden. Vandaag heel donker bruin gespot. Ik heb dit zelf niet eerder zo vroeg al gehad, maar mijn menstruatie begint meestal wel met bruin. Dus heb er zelf een hard hoofd in..
Ik hoop dat je gelijk hebt rosa26! 2 uur geleden ff tampon in gedaan en zat toen een beetje aan. Net weer gecheckt en sindsdien dus weer niet meer. Ik zou aannemen dat als het echt menstruatie is dat het toch door zou zetten en in die 2 uur nog verder bloedt..
Als het normaal heel anders verloopt en nu zo langzaam aan gaat en dus niet doorzet kan ik alleen voor je mee hopen mits het echt een hele regelmatige ciclus is normaal.
Nou dit is weer de eerste x na stoppen pil na mijn menstruatie op 4 april die begon. Bij mijn vorige zwangerschap 2x menstruatie gehad en was beide na 30 dagen cyclus en toen zette het ook gelijk goed door. Toen ik zwanger was ook ff zon kleine bloeding gehad maar nu is het wel iets langer. Hoop het zo..
Hoi Tilleke, Dit is ook mijn 1e ronde. Mijn NOD zou ook zondag moeten zijn. Afgelopen week last van krampjes, opgezette buik en paar keer misselijk geweest. Afgelopen maandag had ik bij het afvegen wat roze bloed... Ik herken me dus wel in jouw verhaal. Kan me ook niet voorstellen dat het in 1x raak zou zijn.
Iedere zwangerschap is anders de ene merkt niets de ander verliest meer bloed dan de andere...mijn cyclus was eerder ook 30 dagen. 2 maanden en daarna was ik al zwanger.en een bloeding gehad bij mn eerste dochter. Ik wist dat ik zwanger was voor ik mijn nod had en had ook positief getest. Toen kreeg ik een bloeding rond mijn nod en bij 7 weken zwangerschap weer een bloeding. En ze is gewoon helemaal gezond geboren. Bij mn 2de kindje heb ik geen bloeding gehad Maar had ik ook daar was mijn cyclus 30 dagen. Ik ben echt benieuwd hoor. Zou toch mooi zijn al meteen zwanger te zijn. Ik hoop voor je mee!
Tilleke en tweety01 Er wordt gezegd het lichaam moet eerst weer haar eigen cyclus gaan aannemen. Tot die tijd kunnen bloedingen e.d. ontstaan. Maar ik hoop echt voor jullie beide dat het meteen in ronde 1 raak is hoor!
Denk toch dat het gaat doorbreken.. Vandaag echt menstuatiekrampen en verloor ook weer wat bloed. Toen wat in gedaan. Er zat net wel wat bloed aan maar niet super veel. En dan stopt het weer. Lijkt me sterk dat dat nog innestelen kan zijn of wel.. Aan de andere kant wel raar als ik de 23e in de ochtend een positieve ovu had..
Was het niet zo dat er vanaf de NOD weer voldoende LH in je lichaam zit? Dan lijkt dit toch t meest op een zwangerschap. Helaas weten we ook dat er veel zeer vroeg worden afgebroken,maar toch.... positief denken. Succes!!! Groetjes
Het is helaas toch doorgebroken moppie35. Ach ik ben in ieder geval blij dat mijn cyclus gelijk mooi netjes 31 dagen is na het stoppen met de pil! En wanneer ik ongeveer mijn ei de volgende keer kan verwachten. Dat blijft toch gissen! En meteen raak zou ook wel echt heel snel zijn haha. Al kan het natuurlijk wel.
He balen zeg! Op naar de volgende ronde. Bij mij is t de allereerste ronde. Op 9 dpo kreeg ik roze/bruinverlies, best veel. Dat hield ongeveer twee dagen aan, erna veel dikke witte afscheiding. Verder heb ik al paar dagen branderige ogen, ben (arme vent van me) erg winderig en heb soms steken in m'n borsten. Tepels doen pijn en borsten zijn wat gevoelig. Ook heb ik kleine puistjes in mn nek. Vandaag opeens jeuk aan m'n buik,maar dit was maar een keer. Kortom, allerlei symptomen. Maar kan nog niet testen . Ik weet van pas geleden (toen we niet gericht aan t klussen waren en ik plots niet meer ongesteld werd dat ik vanalles leek te voelen, maar dat was toen uiteindelijk niks. Dus durf niet te hopen. Ik wil misschien te graag, zucht
Wanneer is je nod moppie35? Misschien innesteling geweest aangezien de bloeding wel gestopt is zeg maar..spannend! Zal voor je duimen!
Op dat moment ook 9 nod, nu 5 nod. Ik ontdekte toevallig net nog wat bruin slijm, maar niet zo veel. Gevoelige tepels had ik vorige maand ook, dus dat is lastig in te schatten. Laten we hopen dat t innesteling was,maar dat zou dan wel best vroeg zijn geweest, niet?