Dames, Ik temp pas 1 maand, maar kan dit? Ik temp bij FF. Die geeft dag 12/13 voor de eisprong aan, maar ben op dag 22 alweer ongesteld.
bij de link van FF krijg ik mijn eigen grafiekje, dus die klopt niet... kan je ongie geen innestelingsbloeding zijn? je temp is ook nog niet heel erg gezakt (volgens je grafiekje van BB)... op zich kan het een lf van 10, maar is wat aan de korte kant...
@surf ik denk dat ik nu wel de juiste link heb gevonden snap niet zoveel van FF 37be5e Ovulation charts on FertilityFriend.com Het gekke is dat ik op dag 22 ineens een stuk weefsel verloor. Ik gelijk naar de huisarts, omdat ik dacht dat ik misschien een mk gehad had. De huisarts zei dat het niks is in ieder geval geen mk. Dag 23 ineens heel veel helder bloedverlies, maar nog steeds een temp van 37.1 nu nog steeds bloedverlies, maar de temp is wel gezakt nu. Snap niks meer van mijn lichaam sinds ik bevallen ben .
Nu is alleen je laatste cyclus zichtbaar, dus niet je vorige kaartje. Als je linksonder naar settings gaat en dan naar homepagesettings kun je meerdere kaartjes tonen en dan kunnen we beter meekijken. Misschien is het inderdaad zo dat je lichaam nog op "gang" moet komen? Ik ben nu ook weer aan het tempen trouwens (tweede cyclus na de geboorte van Julia*) en ik heb ook het idee dat mijn temperatuur wat van slag is, mijn temperatuur na ovulatie is veel lager dan gemiddeld.
@Maedra nu wel dan? 37be5e Ovulation charts on FertilityFriend.com Tja, zo blijven we bezig he Cyclus voor zwangerschap was altijd 35 dagen, dus ben wat dat betreft wel blij dat hij nu korter is, maar met zo'n korte cyclus wordt het ook niks denk Op naar de volgende ronde dan maar. Ik zit nu ook in de 2e cyclus na *Esther. Klinkt stom, maar we gaan dus gelijk op.