Ik heb volgende week me eerste afspraak bij de gyn allereerst omdat ik een onregelmatige cylcus heb en daarnaast omdat we al een tijdje bezi g zijn voor een tweede...ik ben al een keer eerder bij haar geweest maar toen bleek ik zwanger te zijn.. Maar goed mijn vraag is dus eigenlijk kan ze bij een inwendige echo zien of ik me eisprong heb gehad ja of nee en als dat zo is of deze is bevrucht... Ik heb verder geen ervaringen mee dus weet ook nie hoe t allemaal zit me laatste ongi was op 2 april.zou ze dan all wat kunnen zien al zou k zwanger zijn?
Hee meid, Ik heb er zelf niet echt ervaring mee. Maar ik weet wel of ze kunnen zien of je een eisprong hebt gehad. (Of dat er een eitje op springen staat). Maar volgens mij kunnen ze niet zien of het bevrucht is. En ik denk als je heel pril zwanger bent dat ze dat ook niet kunnen zien. Dat zou wel ideaal zijn namelijk..
hoi hoi! toen ik dit berichtje las moest ik een beetje aan mezelf denken. ik loop namelijk vanaf augustus bij de gynecollog ivm met een onregelmatige cyclus wij zijn al bijna 2 jaar bezig voor onze eerste wondertje. ik heb de eerste keer een inwendige echo gekregen om te kunnen zien of er geen vlees bomen oid zaten. daarna kwamen er verschillende bloedonderzoeken want bijv door een vertraagde schildklier kun je dus ook een onregelmatige cyclus hebben en dit gaan ze dan allemaal uit zoeken dmv 2 buisjes bloed af te nemen. inmiddels zit ik aan de Clomid eerst aan de 50Mg maar kreeg in de 2de cyclus weer een terug slag en was weer onregelmatig mn cyclus,dus de gynecoloog heeft toen gelijk actie ondernomen om me 100 Mg voor te schrijven van de Clomid en ik werd vanmorgen (helaas)ongesteld mar met een kleine opluchting dat ik nu de 2de cyclus met 100Mg op dag 30 zit dus das positief! als je aan de clomid gaat moet je elke 21ste dag bloed prikken zo kunnen ze zien hoeveel progetoron je aan maakt want dit maakt een eisprong namelijk aan. maandag kan ik bellen voor deze uitslag maar deze is wel goed aangezien ik nu voor de 2de x een cyclus heb van 30 dagen. verder kan de gynecoloog met behulp van een inwendige echo gaan kijken hoe de eitjes zich voort zetten net in of op je eisprong. dit heb ik helaas nog niet gehad. ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen en een beeld heb gegeven wat je ongv te wachten staat maar kan uiteraard nog weer heel anders worden iedere gynecoloog is weer anders wens je ongeloofelijk vel succes!! liefss
Als het goed is moeten ze dat kunne zien. Ik kan maandag ook naar de gyn we zijn al 7 mnd bezig en ook nog niks, nou bleef mijn ongi ook uit 2 halve maand werd 10 april ineens ongi dusja maar ga maandag gewoon naar de gyn. Dit is voor onze eerste wondertje dus hoop dat er niks ergs gevonde word krijg maandag ook inwendige echo, alvast heel veel succes volgende week
Volgens mij kunnen ze alleen zien of je ei geweest is of nog groeit.. Heb je zelf een afspraak gemaakt bij de gyn of heb je verwijzing gehad van de HA? ff benieuwd, want baal stevig van mn eigen cyclussen, weet dat k nog poosje moet wachten, maar btje richlijn Hoop dat gyn iets voor je kan betekenen!
ik heb een verwijzing gehad van de huisarts, mijn huisarts is best wel makkelijk met doorverwijzen..Maar was in maart naar ha gegaan en direct afsrpaak gemaakt in het ziekenhuis