cyclus verandert na de bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door melloncollie, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik had voor mijn zwangerschap een hele regelmatige cyclus met precies 30 dagen ertussen, soms 1 of 2 dagen later.
    En zo ook na de bevalling 1 keer prima op tijd maar nu ben ik al 5 dagen te laat! Ik weet 100% zeker dat ik niet zwanger ben. Door de drukte/vermoeidheid/ziekte is er de hele maand niet geklust :oops:

Kan het zo zijn dat het in het begin onregelmatiger is of dat er meer dagen tussen gaan zitten? Zit al te stressen; straks heb ik een onregelmatige cyclus, ben ik mooi klaar mee...

2. daffie1

daffie1 Lid

9 dec 2008
    48
    0
    0
    volgens mij is het heel normaal als je na je bevalling onregelmatig ongesteld word
    je hormonen moeten weer helemaal op gang komen. sommige zijn de 1e keer perfect na 30 dagen weer ongesteld en daarna 2 maanden niet.
    dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was
    kan heel goed zijn dat je over een paar keer ongesteld zijn weer je oude cycles te pakken hebt :)

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik denk dat het wel normaal is... ik slik dan de pil, maar hij reageert een stuk minder goed dan anders. Ongesteld voor de strip afgelopen is etc. Het is al 6 maanden wat klooien. Dus ik denk zeker dat het ermee te maken heeft.

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

maakt het dan nog uit als je al weer met anticonceptie begint? ik ga namelijk de nuvaring gebruiken.

Deel Deze Pagina