Heey allemaal, Ik heb ongeveer een cyclus van 33 tot 37 dagen. Nu was vanaf 5 april mijn nieuwe cyclus begonnen en had in totaal 10dagen bloedverlies. Nou had ik vanaf dag 17 tot 21 beetje bloedverlies met eiwit achtige slijm. (Dit waren dus wss mijn vruchtbare dagen) heb niet getest maar vanwege het slijm dacht ik dit. Nu had afgelopen zondag mijn ongesteldheid moeten beginnen had ik uitgerekend. Dat was dan dag 34 geweest zijn. Nu heb ik vanaf dag 30 tot en met 33 steeds maar paar druppels lichtroze en bruin bloedverlies op de tampon(zeker te weinig om ongesteld te zijn) normaal begint als ik klein beetje bloedverlies heb daar de bloeding erger doorzetten. Maar nu heb ik totaal geen bloedverlies meer. Snap er echt niks meer van want heb wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Last van me buik/baarmoeder en rug. En iets meer gevoeliger zijn me borsten maar niet zo heel erg. Heb vandaag (rond half 6) een test gedaan maar die was negatief. Wat kan ik nu beste doen en hebben meer mensen hier last van? Hoor graag jullie van jullie. Xxx jes danielle
Omdat losse NOD topics niet zijn toegestaan doen we dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl