💙💖 NOD-lijst 22 t/m 31 April 2016 💖💙 22. (0) 23. (0) 24. (1) Nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje 25. (0) 26. (0) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik zag dat deze lijst er nog niet was, dus heb um ff snel aangemaakt. Ongeveer vanaf 12 april zal k niet zo heel actief zijn vanwege vakantie. ☀️ Ik hoop dat deze ronde, waarvan de klusdagen nog niet eens in zicht zijn, er veel roze mag zijn!! Ik mag dan testen in het buitenland hihi 😁☺️
💙💖 NOD-lijst 22 t/m 31 April 2016 💖💙 22. (0) 23. (0) 24. (1) Nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje 25. (1) Livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 26. (0) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Wil iemand mij op de lijst zetten? Puckeltje, word 27 deze maand, 2e ronde, 2e kindje nod 24 denk ik.. maar kan zomaar veranderen. Alvast bedankt
He dames! Net ongesteld geworden, dus mag door naar deze ronde. Wil iemand mij op de lijst zetten hier? XuonA 27 jaar, 1ste kindje, 3e ronde NOD 22 maart denk ik.. Hoi livoli, kom ik jou hier weer tegen. Hoop dat het voor ons beide raak mag zijn deze ronde!
XuonA, jammer dat het niet raak was! Maar fijn dat hij dan toch is doorgebroken, kan je ook verder! Hopelijk snel op roze!
💙💖 NOD-lijst 22 t/m 31 April 2016 💖💙 22. (1) XuonA 27 jaar, 1ste kindje, 3e ronde 23. (0) 24. (2) Nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Puckeltje, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje 25. (1) Livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 26. (0) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ja Nora... Gelukkig... was een week "overtijd" pfff nu weer nieuwe kans! Ook voor de andere meiden! Welkom en bedankt voor t op de lijst zetten... als ik t probeer met me telefoon komt er algebra uit 😉 Op naar een hoop roze 🍼💖
💙💖 NOD-lijst 22 t/m 31 April 2016 💖💙 22. (0) Nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje 23. (0) 24. (1) Nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje 25. (0) 26. (0) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Op naar veel roze, dit moet gewoon onze maand worden ☺️ Als k op het wachtbankje zit dan ben ik in het buitenland dus ik zal er hoop ik niet te veel mee bezig zijn. Ik hoop dat m'nenstruatie uit lijft en dat ik pas na een week denk van hey ik ben al een week overtijd en dan gelijk een positieve test in handen heb hahahaha Rijke fantasie heb ik 😂😂
Lieve meiden, helaas meld ik me hier ook weer aan... ik ben sinds vandaag ongesteld en baal er behoorlijk van vandaag, morgen maar weer met frisse moed verder!
Ah balen!!! Het balen herken ik helemaal!! Lekker balen tijdens je menstruatie en daarna weer voor gaan! Dat april maar een vruchtbare maand mag worden!!
💙💖 NOD-lijst 22 t/m 31 April 2016 💖💙 22. (1) XuonA 27 jaar, 1ste kindje, 3e ronde Nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje 23. (0) 24. (2) Nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Puckeltje, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje 25. (1) Livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 26. (0) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
💙💖 NOD-lijst 22 t/m 31 April 2016 💖💙 22. (2) XuonA 27 jaar, 1ste kindje, 3e ronde Nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje 23. (1) Bugs bunny, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 11 (ronde 2 na v mk) 24. (2) Nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Puckeltje, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje 25. (1) Livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 26. (0) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Zo, ik heb me ook weer aangemeld. Ik moet nog even afwachten of ik deze ronde echt kan meetellen als ronde vanwege werk van man in buitenland. Maar we zullen zien.