Hoi allemaal, 4 dagen geleden heb ik positief getest met kruidvat en cb. De dag er na gaf cb digital 1-2 weken aan. Vandaag nog een digitale gedaan en nog steeds 1-2 weken en ook nog een keer kruidvat 2v5 gedaan en die vind ik ook niet erg donker. (Zie foto, als het uploaden tenminste gelukt is :-s) Pfffff ik zit mezelf weer hartstikke gek te maken hier. Hoe is jullie ervaring hierin?
heb je foto van je 1e test ook ? Dan is het makkelijk om te oordelen of hij donkerder is geworden. CB gaf aan 1-2 weken dus ben je nog pril zwanger, niet iedereen maakt snel HCG aan.
Dit zijn de 4 kruidvattesten die ik heb gedaan.. Weet niet of dat nog betrouwbaar is aangezien de 1e al meer zijn ingedroogd.
Voor zover ik het kan zien worden ze heel langzaam donkerder. Maar zoals al gezegd werd door Smiley, de een maakt minder snel HCG aan dan de ander. Ik zeg Gefeliciteerd!
ze worden idd heel langzaam donkerder Om de dag stijgt je HCG dus je moet eigenlijk zien test van 1 en 3 juni en die van 3 en 5 juni daarvan het verschil Daaar zie ik toch een mooie oploop !
Ik hoop dat jullie gelijk hebben Iniedergeval bedankt voor jullie reactie! Ben weer iets rustiger, durf weer hoop te hebben haha.. Liefs
Kruidvat testen hebben hier last van sinds ze nieuw zijn.... Voorheen had je dit nooit....maar toen er testjes kwamen met een roder streepje ipv paarse streepjes...kreeg je dit. Even afwachten maar....
En je cb ... Je hebt de eerste 3 dagen geleden gedaan? Dat er niet veel verschil is in drie dagen is ook niet zo gek hahaha die tweede cb had je later moeten doen
Dat van die kruidvattesten wist ik niet, bij m'n eerste zwangerschap was het inderdaad snel veel duidelijker.. En tsja, van die cb wist ik eigenlijk wel maar kon me niet inhouden Zocht bevestiging die ik zo natuurlijk niet kreeg..
heb de oude kv test nog in de kast van okt 2011 nou die knalde er vanaf en nu nog steeds mooi paars! Nu mijn testten als je ze er naast legt zijn ze dunner en idd niet paars meer, erg jammer maar goed positief is positief
Ik dacht al dat het aan mij lag, maar de kruidvattesten zijn dus anders dan voorheen! Ik heb ook nog een kruidvattest van nov 2011 liggen.. Een superduidelijke donkerpaarse streep!
zeker bezuinigen door de crisis... kan mij herinneren van 12 en 7 jaar geleden dat ze toen ook niet knalpaars waren... ook van Kruidvat eigen merk. Ik zag ook heel licht een streepje...maar toch echt zwanger. Een streepje is een streepje... (maar ik zou er zelf ook boven op zitten met een vergrootglas..oid.. dit soort dingen maken je eenmaal snel onzeker en twijfelachtig.. Je wil jezelf ook niet blij maken... en dan achteraf toch een teleurstelling.. toch zie ik duidelijk een streep)
Zal inderdaad wel door de crisis komen Ik heb nu gelukkig geen testen meer in huis en doe op z'n vroegst pas van het weekend weer een test... En tot die tijd: geen bloed = zwanger!
De digitale testen van cb gaan zeg maar om de week verdubbelen na een week hoor er 2-3 te staan maar bij jou is het net 4 dagen geleden dus misschien zou t morgen of overmorgen wel 2-3 wezen..want weet natuurlijk niet hoever je was met je eerste cb. En iedereen maakt op eigen tempo hcg aan
heb dit keer helemaal geen CB gebruikt, na 2 testten vond ik het wel genoeg...en zonde van me geld. Vorige keer wel gebruikt maar had dan 1 kv test gedaan kan me voorstellen dat er nu meiden zijn met CB test omdat de KV test zo licht zijn als wat ze eerder waren!