Meiden, Nadat ik gestopt ben met de pil, heb ik vier keer een prachtige cyclus gehad van 29/30 dagen. De laatste twee maanden kan ik daar opeens 9/10 bij optellen. Mijn cyclus is dus nogal lang geworden. Nu las ik hier en daar wat over tarwekiemolie etc... Wie heeft hier ervaring mee???!!!
Ik ben begonnen met de zwanger worden capsules van de etos. ben van een cyclus van 37 dagen naar een cyclus van 28 dagen gegaan. Er zit een stofje in wat je cyclus ondersteunt. Tarwekiemolie heb ik ook wel over gelezen, maar wilde dit eerst proberen. Mijn cyclussen zijn voor die capsules 37 dagen, de eerste cyclus met capsules 28, de 2de cyclus weer 28 dagen. Mss het proberen waard?
Fijn dat er hier nu ook een topic over is! Ben er al een tijdje over aan het googlen.. Ik heb zelf een cyclus van 33 dagen, volgends de ha was dat prima. Maar als je probeerd zwanger te worden is 33 dagen wel erg lang natuurlijk. Wat raden jullie aan? Zal ik ook kunnen beginnen met de zwanger worden capsules van etos? En wanneer kan ik dat dan doen? Moet dat aan het begin van de cyclus of kan dat op elk willekeurig moment..
Ja ze zijn wel groot, maar glad dus makkelijk in te nemen. dat stofje wat erin zit kan je trouwens ook in druppelvorm krijgen via internet. Maar dan zitten alle ondersteunende vitamines die in de etos tabletten zitten er natuurlijk niet in De naam van het stofje is: Vitex agnus castus
Ik heb geen idee of ze groot zijn.. Heb er wel eens wat over gelezen maar dat dan weer niet.. Ben ook wel benieuwd wat ze kosten eigenlijk.
charity, ik ben halverwege een cyclus begonnen met die tabletten. Zit trouwens ook meteen foliumzuur en andere ondersteunende vitamines in.
Met je gordijn een beetje open slapen heeft mij wel geholpen.. ik had een tijd lang zeer korte cyclussen...
Ik zit nu op dag 5 en als ik ze vanmiddag koop kan ik ze dus ook gelijk gaan gebruiken? Ben benieuwd of het indd effect heeft.. Kan dat trouwends wel, dat het al helpt in de eerste maand?
Dat is fijn! Ik denk dat ik straks maar gauw naar de etos ren! Gebruik jij nu dan ovutesten? Ik temp wel en heb wel ovutesten gebruikt maar heb er nu nog maar 3 liggen.. Daar zou ik normaal gesproken ook wel genoeg aan hebben maar als ik mijn ei eerder zou hebben zou ik dus ook eerder moeten testen en er meer moeten hebben.
Ik gebruik ovutesten omdat we onder behandeling zijn. Ik krijg de IUI de dag na de positieve test. De artsen gaven ook aan dat het heel goed van die tabletten kan komen dat mijn cyclus korter werd. Dus ik geloof er nu wel in dat het van de tabletten komt
Wel fijn dat de arts ook erkend dat het door de tabletten kan komen. Hoop dat ik mijn 33 dagen er ook mee kan verkorten, ben benieuwd!
Ik heb helemaal geen cyclus dus ik kocht Efamol PMP met teunisbloemolie. Dit zou ook de cyclus reguleren. Maar mij hielp het niet.. Er zitten ook andere goede dingetjes bij in. Wil niet zeggen dat het niet werkt hoor. Makkelijk in te nemen en 1 keer per dag.
Teunisbloem mag weer niet als je zwanger bent. Na de eisprong moet je er dus mee stoppen..... beetje lastig... Ga denk ik toch voor de etos pillen