Cyclus verkorten: tarwekiemolie of....of....?????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Smile, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha nouja als het voor jou heeft geholpen, prima ;)
    Dat het 's nachts donker is heeft volgens mij meer te maken met de grootte van de maan dan met de sterkte van het licht. De maan is ieniemienie vergeleken met de zon, dus kan ook nooit zoveel licht reflecteren als de zon overdag geeft.
    Maar dat de maan bepaalde krachten heeft klopt natuurlijk wel, want die zorgt ook voor eb en vloed enzo... maar of je daar meer profijt van hebt als je 's nachts de gordijnen open laat... ik weet het niet! Zelfde geldt voor het bij je dragen van bepaalde stenen, ik heb daar niks mee. Ik denk eerder dat het dan iets psychisch is, dat het helpt omdat jij denkt dat het helpt. Soort placebo effect :)

Maarja he, ieder zijn ding. Ik geloof dan wel weer in God ;) dat is weer niet iedereen met mij eens. En ondertussen heb ik wel een hele lange cyclus, dus misschien moet ik ook eens in het maanlicht gaan slapen!

2. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hier zitten we inmiddels op dag 30 en nog steeds mijn ei niet kunnen vinden met ovulatietesten. Slik al vanaf vorige maand toen ik stopte met de pil de etos zwanger worden pillen... Hoop dat ze bij mij ook snel helpen.

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Klopt het dat je de Etos 'zwanger worden' pillen niet online kan bestellen?? Op de webwinkel van Etos staan alleen de 'zwanger zijn' pillen.

4. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Geen idee of ze online wel of niet te koop zijn. Maar in de Etos staan ze naast de zwanger zijn pillen.
    Als je teunisbloesemolie niet na de eisprong mag slikken, geldt dat dan ook niet met de zwanger worden pillen? Want daar staat ook op het doosje dat je ze niet mag slikken als je zwanger bent en over moet gaan op de zwanger zijn pillen...

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Danitcha: Ik wist niet dat je de Etos 'zwanger worden' pillen niet mocht slikken als je zwanger was.
    Is het dan niet beter om gewoon alleen foliumzuur te gebruiken?
    Ik zat net op internet te zoeken en kwam toen op drogisterij.net - Fertilex voor vrouwen tegen. Zou dit werken? Het is wel prijzig.
    Maar ik wil zooo graag van die lange cyclussen af.

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Klopt! Omdat in Etos zwanger worden volgens mij monnikspeper zit... om de cyclus te reguleren, en dat mag niet bij een zwangerschap....

Ik ga voor de teunisbloem :) als mijn ongi komt over 11 dagen...
    Pffff.... eisprong op dag 49... is toch niet meer normaal?

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Zussie: Vervelend he die lange cyclussen. Ik wordt er ook echt niet goed van.
    Zit daarom te twijfelen om die pillen van Etos te gebruiken.
    Maar dat wat ik op drogisterij.net had gelezen van Fertilex grijpt ook mijn interesse. Prijsverschil is ook enorm.

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Die etos tabletten mag je gewoon slikken als je zwanger bent, de eerste 3 maanden. Daarna raden ze de zwanger zijn serie aan.

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    kun je ergens vinden wat er in die fertilex zit??
    Ik vind het een beetje te duur!

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Zussie: Ik ben lid van drogisterij.net en heb die vraag vanochtend gesteld aan ze via email. Dus ik wacht nog even op hun reactie voordat ik het ga aanschaffen. Het is inderdaad wel prijzig, maar als het werkt is dat wel super fijn natuurlijk.
    Ik heb ook gevraagd of er foliumzuur in zit.

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Okidoki... ik wacht met spanning af!
    Voor het zelfde geld zit er het zelfde in als in de etos zwanger worden ;)

12. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Ik ben ook wel erg benieuwd naar de ingrediënten! Wel onwijze duur zeg :$! Maar ja, als het écht helpt, is het onbetaalbaar...

Heb er ook nog nooit iets van gehoord, wel heel veel succesverhalen gelezen van de etos-zwanger-worden, dus die blijf ik nog even proberen. Ik lees wel verschillende verhalen over de monnikspeper die erin zit. Dat je het als cyclus moet slikken (dus je ongiweek niet), dat eigenlijk 1 pil genoeg is, dat teveel mp als anticonceptie werkt. Ik heb een kruidenvrouw aangeschreven erover, een emailconsult zou maar 7,50 kosten, maar ze vond helaas voor maar 1 vraag een consult van 150 euro nodig, jammer, dat wordt te gek voor me. Dus ik hou het bij 2 pilletjes per dag, de mensen die de aanbevolen dosis op de verpakking hebben gezet, hebben er vast verstand van :D

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ik was de 2de cyclus met die pillen meteen zwanger.
    Was de cyclus ervoor op dag 6 begonnen..ik ben er fan van!
    Het maakt ook mijn cyclus korter, wat de reden was dat ik ze ben gaan slikken.
    Baat het niet dan schaadt het niet dacht ik...en prompt zwanger.

14. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb die etos zwanger worden pillen zaterdag gekocht en ook gelijk gebruikt. Moet er wel even aan wennen dat ik ze 2x daags moet gebruiken, ben gister namelijk al 1 vergeten.. Ben beniewd of ze gelijk helpen, deze maand dus maar wat vaker klussen om mijn ei niet de missen als deze nu eerder is.

15. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Hallo dames,

Ik ben nu ook de zwanger worden pillen weer aan het gebruiken.
    Ik heb ze in het begin ook genomen in de hoop dat mijn cylcus daarvan op gang kwam, maar dat gebeurde niet.
    Heb van de HA op dag 55 ofzo een kuurtje primolut gekregen, en nu een hele nette cyclus.:) Kijk maar in mijn handtekening.
    NU gebruik ik ze omdat er gewoon veel goede dingen inzitten. Ook groene thee, dat schijnt weer heel goed te zijn voor je doorbloeding en volgens mij ook goed voor je baarmoederslijm...(zodat het eitje goed in kan nestelen)

Mag ik jullie één tip geven als je moeite hebt met het slikken?
    De meeste gooien tijdens het slikken hun hoofd omhoog of naar achteren zeg maar.
    Probeer maar eens te slikken zonder pil als je je hoofd zo naar achteren houd!...gaat niet zo goed he?!:)
    Je kunt nog beter je kin iets naar beneden houden als je slikt, dan wordt je keelsgat juist groter!
    Als je je hoofd naar achteren houdt wordt ie kleiner.
    Doe het één keer op mijn manier en je bent van het "slikprobleem" af! Echt! Trust me!:p

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Zussie: Nou vandaag eindelijk reactie gekregen op mijn mail. Maar ik heb helaas niks aan die reactie. :( Ze weten daar niet wat de ingrediënten zijn. Hoe bedoel je een slechte klantenservice. Je moet toch weten wat je verkoopt?! Maarja... die persoon gaf dus aan dat ik daarvoor bij de fabrikant moet zijn. Geen idee wie de fabrikant is. Gedoe zeg...

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
  18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Wat is dat nou voor onzin... ze kunnen toch gewoon op het doosje kijken?
    Ik weet ook niet wie de fabrikant is :(

19. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    De vorige twee cycli heb ik Efamol PMP gebruikt en had meteen cycli van 27 en 28 dagen. Deze ronde niet gebruikt en kom minimaal op 34 dagen uit, dus denk dat deze capsules bij mij wel effect hebben. Zodra ik weer ongesteld word deze week begin ik er maar weer mee. (aangezien ik een negatest had vandaag weet ik dat het deze ronde wee niet gelukt is!).

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja die Efamol heb ik ook iets over gelezen...
    Waar koop je dat eigenlijk?
    Dat is teunisbloemolie toch? Maar dat mag je dan niet na je eisprong nemen?
    En ik weet nooit wanneer mijn eisprong is...

Deel Deze Pagina