Cyclus verkorten: tarwekiemolie of....of....?????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Smile, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook problemen met mijn cyclus. De eerste was 31 dagen en nu zit ik al op dag 35 en nog steeds niks. Nu is geduld niet mijn beste eigenschap, dus het duurt allemaal zo lang!
    Gisteren wel de zwanger worden van de etos gekocht, misschien dat het helpt.

2. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ja, er zit o.a teunisbloemolie in en op de verpakking staat dat het gewoon gebruikt mag worden tijdens de zwangerschap hoor.
    Je kunt het gewoon bij de drogist of apotheek kopen.

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Heb vandaag gekeken.... maar ze hadden geen efamol.

Ik heb nu gewoon losse tarwekiemolie en teunisbloemolie genomen. Dus dat zijn heel veel oliecapsules de komende tijd, haha!
    Maar op de teunisbloem staat bij mij wel echt dat je het niet mag gebruiken tijdens de zwangerschap!
    Ik ga deze ronde tempen, dus ik stop wel als mijn ei is geweest ofzo....

4. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    Haha, ik herken het, voel me soms net een oud ziek vrouwtje met al m'n pilletjes :D
    En wat staat er op het potje met tarwekiemolie? Mag dat wel de hele cyclus?

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Zussie: Het is inderdaad vreemd dat ze daar niet weten wat er voor ingrediënten in zitten. Maarja... ik heb nu 'Menstruan' van A. Vogel besteld en ik hoop dat dat gaat werken voor een regelmatige cyclus.
    Ik zie dat jij aan de oliecapsules gaat. ;) Ik hoop dat ze goed zullen werken bij je.

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Pfff nou he... wat kan een mens toch wanhopig worden dat je allemaal middeltjes gaat slikken...

Op de tarwekiem staat dat het helpt om je weerstand te verhogen. Staat niks over cyclussen of zwangerschappen... maar aangezien mensen er goede ervaringen mee hebben... en anders krijg ik een hogere weerstand, haha, ook mooi meegenomen!

7. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Heb ook een poosje tarwekiemolie geslikt, en het gooide mijn hele cyclus in de war !
    Dus ik zeg, je lijf lekker laten doen wat hij moet doen..

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja maar mijn cyclus ligt al volledig op zijn kop.... dus erger kan het er haast niet van worden....

9. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Hallo meiden,

Ik heb ook tarwekiemcapsules van Kruidvat genomen, want mijn hormonen waren in de war.
    Tarwekiem ondersteunt de hypovise en je hormoonhuishouding.
    Het heeft na mijn weten wel geholpen, want zie mijn banner ik ben zwanger, ik deed IVF in eigen cyclus en dan is het afwachten of ze optijd zijn om je eitje aan te prikken. de eerste twee keer kwamen mijn hormoonwaardes niet overeen met mijn follikel en sinds ik tarwekiem gebruik was dat wel zo en heb dus ook een goede punctie gehad en nu zwnager. Ik slik ze nu nog want het ondersteunt ook de bloedsomloop dus voor de innesteling. Ze zijn ook niet duur 2,50 voor 100 capsules.
    Hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Liefs Janis

10. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Dan kun je beter naar de ha gaan ipv zelf te rommelen..

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ben ik al geweest...
    Die zegt dat het een hormoonprobleem is, want echo en alles is wel goed, maar wil het niet laten prikken of me doorverwijzen, omdat dat nu te belastend is volgens haar omdat ik dan een periode elke dag bloed moet prikken. Dus mag pas over een paar maanden terugkomen als het dan niet veranderd is.
    Dus dan ben ik toch op mezelf aangewezen he! En als er natuurlijke middeltjes zijn die helpen heb ik dat liever dan dat de HA er een of andere stoot hormonen tegenaan gaat gooien!
    Zoals ik al zei... veel gekker dan dat het nu is kan haast niet, dus ik probeer het gewoon een ronde, en bevalt het niet ben ik er zo weer mee gestopt...
    Er zijn mensen waar het wel bij helpt, dus waarom niet proberen...

Deel Deze Pagina