Gisteravond voordat ik ging slapen begon het... Ik had het hele weekend al last van kwaaltjes en dacht gisteren nou ik voel me eigelijk weer goed.. zal wel niet, maar toch!! Het is nog niet veel, maar het begin is er.. Het is van dat licht roze/licht bruine (sorry). Nu was gisteren dag 65 na het stoppen van de pil, dus voor mij een goed teken dat ik eindelijk ongi ben geworden.. je zit dan toch maar te wachten op wanneer het eindelijk komt. Toch omdat het nog zo weinig is... vannacht niets gehad (dat heb ik eigelijk normaal ook nooit hoor) en vanmorgen ook zo weinig.. is dit dan toch echt wel mijn ongi??? Ik zou niet weten wat het anders is, maar kan ik vanaf vandaag opnieuw beginnen met tellen??? Alvast bedankt....
na je pilstop loopt je cyclus anders dan met de pil, ook je bloedverlies kan veranderen. ik denk dat indd je ongie door aan het komen is. Bij begint het meestal ook eerst met rozig/bruin en dan de dag erna breekt het goed door. Dus ik denk dat je opnieuw kan gaan tellen
ppfff irritant he meid!!! Ik heb er dan niet zolang op moeten wachten mar nadat ik gestopt ben nu meer dan een maand geleden had ik eens wat bruinverlies....werd niet ongesteld, 3xgetest want stel je voor!! En nu eindelijk ongesteld, nu 9 maanden zwangerschap, 1 jaar bv en dus maar 2x in die ongi geweest....ben ook erg blij dat ik ongesteld ben! Was wel anders! Leek wel bijna alsof ik weeën had, trekkerig gevoel in mijn liezen...eerst bruinverlies en nu dan eindelijk heeft het goed doorgezet!! Nu maar hopen dat mijn lichaam het voor de rest goed regelt en het ook stopt weer!!! Ik hoop dat het voor jou dan ook nu doorzet anders weet je weer niks!!! En ik tel echt pas deze keer als ongi, want nu is het echt goede krampen met echt rood bloed zoals het hoort te zijn. Die ene keer bruinverlies tel ik niet... Mischien moet je nog even afwachten want bij mij zette het niet gelijk goed door, want ik had de hele vorige week al krampen en het is echt pas zondag begonnen...
Bedankt voor jullie reacties: Ik denk toch echt dat het steeds meer begint door te zetten. De hele dag is het wisselend.. soms is er niets en dan weer bruinverlies.. dat roze is een beetje weg. Ik heb wel vaker (toen ik de pil nog slikt) wat bruinverlies de eerste dag, dus misschien begint morgen pas het echte werk. Ik ben er een beetje bang voor... hihi.. ik ben nooit zo heel erg ongesteld, maar nu kan het makkerlijk veel erger zijn. We wachten rustig af.. jullie veel succes met alles!!!!
Ik bedoelde dat ik bang ben dat het nu veel heftiger word mijn ongesteldheid, omdat ik de pil niet meer slik (dat hoor je toch vaak). Ik heb trouwens al een poosje geen last meer van bloed/bruinverlies ofzo.. blijft vaag!!! xxxx
Nou het blijft nog vaag hoor.. bruinverlies/af en toe een beetje bloed, maar veel is het niet... xxxxx
Tja.. ik ben er inmiddels achtergekomen dat het echt mijn ongi is... is veel heftiger geworden.. pff!!! succes allemaal!!! xxxxx
aahh dacht ik ook wel, ging hier ook een beetje vreemd allemaal maar nu is de ongi weer weg gelukkig... nu moet je maar weer afwachten wanneer het ophoudt..haaaahhh wat en ellende he meid!!!