hallo allemaal.. ik heb 1,5 jaar een spiraaltje gehad en voor het spiraaltje was ik altijd netjes een cyclus van 26 dagen.. heb nu 14 okt mijn spiraaltje laten verwijderen en werd 18 okt ongesteld alleen was mijn cyclus nu 34 dagen... nu is mijn vraag om mijn vruchtbare periode te moeten bereken welke moet ik dan aanhouden 26 dagen of 34 dagen? ik hoop dat iemand hier antwoord op weet voor mij?! groetjes
Begin met 26, als het later wordt, weet je dat het kan... Zie net dat je overtijd bent, dus hou dan 34 aan... Het is toch afwachten....
oke maar vindt het een beetje moeilijk want op internet kun je dan ongeveer je vruchtbaarste periode berekenen maar er zit wel een groot verschil tussen 26 en 34 dus vindt t moeilijk om aan te houden welke cyclus! groetjes
Je kunt het ook proberen met ovu testen, dan kun je gelijk zien wanneer je je vruchtbare periode ingaat
dat was ik ook van plan maar ja omdat er zo'n groot verschil tussen 26 en 34 zit vindt ik het moeilijk om te weten waneer ik moet starten met testen
wie weet wel wanneer ik zou moeten beginnen met de ovulatie testen en zouden jullie de cyclus van 26 dagen voor mijn spiraaltje of deze 1ne keer van 34 dagen aanhouden! dit is mijn eerste menstruatie na het verwijderen van mijn spiraaltje en heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad... dus ik hoop dat het nog gaat veranderen of nog beter dat ik volgende maand positief test hahaha wie helpt mij?